Pengikut

Rabu, 16 Mei 2012

[Bergambar] Bukit Gantang : Ceramah Tergempar UMNO mencatat sejarah duka bersiri buat UMNO

16 Mei 2012 ~ Kampung Jelapang Simpang malam ini mencatatkan sejarah tergempar buat UMNO Bukit Gantang kerana mereka secara terkejut tergempar membuat ceramah konon-nya sempena sambutan ulang tahun 66 Jahanam UMNO...Hakikat sebenarnya ialah UMNO Bukit Gantang dengan sengaja mengadakan ceramah pada tarikh yang sama serta dilokasi yang sama dengan ceramah anjuran PAS Cawangan Jelapang. Jarak antara ceramah tergempar UMNO dengan ceramah PAS hanyalah 200meter saja..macam kata Dato Seri Nizar dalam ceramahnya " UMNO sudah berlatih untuk jadi pembangkang selepas PRU 13 akan datang....mereka tahu rakyat dah tak percayakan TV dan media cetak,jadi mereka terpaksalah turun padang berceramah".

Sepanjang ceramah anjuran PAS di Bukit Gantang,tiada pernah tajuk ceramahnya menulis di banner dengan nama individu pemimpin UMNO,sebaliknya UMNO yang semakin hilang akal menulis tajuk ceramahnya dengan nama Dato Seri Nizar yang konon-nya pembohong bersiri...hahaha... Aku dapat masuk kedalam ceramah UMNO seketika..jadi apa yang aku dengar di ceramah UMNO disini ialah hanyanya memutar belit kenyataan DSN mengenai isu Vesa La di Teluk Rubiah...hahaha..isu lapok juga yang dimainkan UMNO..


Dalam ceramah UMNO di kg Jelapang ini juga di maklumkan oleh seorang budak muda dari UMNO kat aku..bahawa sekumpulan anak muda lebih kurang 20 orang diupah berkonvoi dengan bayaran RM50 seorang...hahaha..nak bagi nampak ramai,maka UMNO Bukit Gantang terpaksa upah dan import budak motor dari luar kg Jelapang.

Berlainan dengan lokasi ceramah anjuran PAS cawangan Kg Jelapang...segala ceritanya boleh dilihat didalam imej-imej yang berjaya aku rakamkan dibawah ini.....
Sewaktu cuaca tidak hujan....

Ketika hujan...tetap setia..

Sanggup berhujan...

Kaum ibu masih setia..menanti,mendengar walaupun hujan lebat..

DSN meneruskan ceramahnya setelah diberi sokongan dan semangat oleh hadiri..

Doa di pohon setelah selesai ceramah...

INI CERAMAH TERGEMPAR UMNO...kiralah dan hitunglah sendiri jumlahnya..haha..

UMNO tiada bangunan...mereka terpaksa mengunakan dewan orang ramai...

1 ulasan:

  1. perghhh! betul2 depan rumah aku
    rugi betul aku takde masa tu

    BalasPadam