Pengikut

Isnin, 19 Mac 2012

[Hot] Hanya tokey Coca Cola tahu tarikh PRU 13 kata Najib..???

KUALA LUMPUR, 20 Mac - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak masih terus membiarkan semua pihak termasuk media berteka-teki mengenai tarikh sebenar pilihanraya umum ke-13 (PRU 13).
Beliau mengandaikan pertanyaan mengenai tarikh sebenar pilihanraya sebagai meminta ketua pegawai eksekutif syarikat Coca Cola untuk mendedahkan ramuan minuman ringan terkenal yang menjadi rahsia sejak sekian lama. (Orang ni: Jawapan terbodoh dari seorang PM )
"Saya akan mengumumkannya nanti. Saya pasti anda semua memahami kenapa saya tidak boleh memberitahu tarikh itu," katanya pada sesi soal jawab selepas melancarkan Kelab Koresponden Asing Malaysia di sini. (Orang ni: Sesi soal jawap al-APCO...)
Najib turut berkata beliau sedar bahawa ramai pihak termasuk agensi berita asing sudah meramalkan pilihan raya umum Malaysia akan diadakan pada Jun nanti.
Beliau yang ditanya pemberita mengenai pentingnya Barisan Nasional memperoleh majoriti dua pertiga, berkata negara memerlukan sebuah kerajaan yang kukuh dan stabil bagi mengelakkan Malaysia daripada ketidaktentuan politik.- KLPos
Lain disoal lain dijawap...nampak jelas watak bengap seorang PM bernama Najib.....hahaha...
Takut dedah tarikh PRU 13....sebab TAKUTTTTT.....!!!!

*(Berwarna Merah ulasan Orang ni...)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan