Pengikut

Selasa, 26 Jun 2012

Rupanya ada anggota Kor Risik pencen diupah jadi balaci UMNO..?

Menurut maklumat yang aku terima dalam minggu lalu bahawa terdapat seorang anggota dari ATM yang dahulunya dari kor Risik dan kini telah pencen beberapa tahun masih menjalankan tugas merisik profil politik.
Dikhabarkan beliau diupah lumayan untuk tugas tersebut bagi menyalurkan maklumat politik kepada UMNO BN terutamanya aktiviti anggota yang sudah tamat perkhimatan tentera atau  yang  masih berkhidmat tetapi tidak menyokong UMNO BN terutamnya didakwa dikawasan Taiping dan Bukit Gantang.

UMNO BN tidak cukup mengunakan khidmat penjawat awan dalam perkhidmatan untuk kepentinganya hinggakan anggota pencen pun dilaporkan diupah untuk menjalankan tugas mereka yang tidak lebih hanya ingin menakut-nakutkan anggota penjawat awam lain supaya jangan menyokong selain mereka.

Kepada yang dah pencen tu...buatlah cara pencen....janganlah menakut-nakutkan orang lain, dalam servis boleh la...dan cukup-cukuplah membodek tu..masing2 ada hak nak memilih  menentukan sokongan dalam servis atau dah pencen....haha..

Published with Blogger-droid v2.0.6

Tiada ulasan:

Catat Ulasan