Pengikut

Khamis, 17 Januari 2013

Kes Naya..!!! Najib Tun Razak kirim surat kepada Orang ni blogspot

Hari ini aku memang disahkan boleh mengundi di Negeri Perak bagi Parlimen Beruas dan DUN Pantai Remis.. Kalau ada umur panjang sehingga tarikh pengundian In Sha Allah aku akan jadi pengundi buat kali pertama dalam PRU negara untuk diri aku.

Sebab sebelum ini semasa dalam perkhidmatan kerajaan aku tak pernah membuang undi sejak mula perkhidmatan sehingga tamat perkhidmatan. Semua undi bagi diri aku telah diwakil paksa tampa pengetahuan dipangkaholeh orang lain...hahaha... 

Faham-faham saja la.....time tu tak tahu lagi apa itu politik,walaupun aku amat tahu UMNO BN itu kerja-nya menipu rakyat dan anggota kerajaan.

Nak jadi cerita pagi tadi dapat satu sampul surat warna putih yang tidak di-undang, bila dibuka...terus nampak muka najib..hahaha....

Apakah malang-nya aku hari ini dapat surat ada muka Najib..???

"Marilah bersama saya membina masa depan Malaysia yang kita impikan." itulah yang ditulis dan ditandatangan oleh Mohd Najib Tun Razak.

Nasib tak ada muka Rosmah...kalau ada mungkin tak sempat aku baca dah kena masuk tong sampah...hahaha.... 

Di-bahagian  belakang surat tersebut maklumat tempat yang perlu aku buang undi jika PRU nanti. Jadi sah-lah aku (Orangni blogspot)  pengundi berdaftar...hahaha....

Nampaknya Najib sendiri merayu kat aku minta undi UMNO BN....hahaha...

Masa yang aku ambil nak fikir keputusan rayuan Najib hanya beberapa ketika saja..ambil kamera,snap gambar....lepas tu aku gumpal-gumpal surat tersebut kemudian keeeeeeee...TONG SAMPAH jua tempatnya...hahaha... Itu lah jawapan kepada rayuan kamu Najib...hehehe....
Ke Tong Smapah surat ini jawapanya...

Yeah..!!! Disahkan....Aku boleh undi Pakatan Rakyat PRU-13 nanti..

Rakan sahabat yang berkemungkinan juga terima surat sebegini dinasihatkan jangan meniru aksi agak ganas aku buang surat tersebut ke tong sampah...sila bakar atau masukan ke lubang tandas adalah lebih baik....hahaha....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan