Pengikut

Selasa, 26 Februari 2013

Dekat Rumah Blogger UMNO Taiping Ada Forum Kemana Melayu Selepas PRU-13

Ketika Orangni menulis artikal ini, berlangsung sebuah forum istimewa yang dipersembahkan secara percuma buat penduduk di Taman Expo Kemunting Taiping bertajuk "Kemana Melayu Selepas PRU-13" yang menampilkan Suhaida Awang, Ust Manolito dan  YDP PAS Taiping Ust Mohd Fahkarudin Abdul Azizi.

Paling istimewa-nya ialah lokasi berlangsungnya hanya dalam lebih kurang 100 meter dengan sebuah rumah  yang di katakan rumah seorang blogger upahan UMNO di Taiping. Siapa lagi kalau Blogger Taiping Mali Cikgu Muhammmad Najmi B. Awang yang bertugas sebagai guru di SK Taman Palma.

Semoga dengan jarak yang sebegitu dekat dengan kediamanya,diharap telinga-nya dapat mendengar dan akalnya dapat berfikir semoga boleh terbuka pintu hatinya dari berhenti menghentam membuta tuli pimpinan Pakatan Rakyat dengan bahasa-bahasa kesat sebelum ini dapat ditinggalkan.

Ini kerana dikatakan ramai dikalangan ibubapa dan guru di Taiping khususnya ditempat beliau bertugas tidak senang dengan sikap-nya yang suka menulis artikal didalam blog dalam bahasa yang kurang sopan,memandangkan beliau seorang guru kuanseling yang sewajarnya menjadi contoh dan teladan kepada anakbangsa.
Gambar ehsan dari lokasi


1 ulasan: