Pengikut

Isnin, 18 Februari 2013

Najib diHaram Jadah Lagi Kerana Palu Gendang Disaksikan Tun M

Beberapa hari sebelum sambutan tahun baru cina sebuah klip video telah dimuat naik ke laman Youtube memaparkan Najib konon-nya amat hebat bermain gendang tarian naga setelah diberi gendang oleh seorang kanak-kanak perempuan.
Najib tersenyum didalam klip video pukul gendang tahun baru cina
Nampak macam hebat sanggat Najib pukul gendang
Konon-nya para watak pelakon dalam video klip amat terkejut dengan kebolehan Najib memukul gendang, Namun klip video tersebut tidak mendapat apa-apa pujian terhadap Najib diruang komen Youtube,hanya sindiran dan dijadikan bahan ketawa rakyat yang mengetahui ini semua lakonan palsu dari seorang Perdana Menteri Malaysia.
..................................
DiHaram Jadah lagi:  KUALA LUMPUR, 17 Feb 2013 -- Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak bersama Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad disuruh  memukul gendang gergasi sebagai simbolik perasmian Sambutan Tahun Baru Cina di Bukit Bintang di sini, hari ini. turut sama isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor. 

Nah...!!!! Mana mau sorok muka...? Najib seolah-olah dimalu oleh penganjur majlis....hahaha...
Najib senyum terpaksa...Mahathir tersenggeh suka...
Dengan muka seposen Najib dilihat terkonyong-konyong terpaksa memukul gendang tersebut...memang sah semua dalam lakonan video klip berjudul "Iklan Tahun Baru Cina Najib Tun Razak Yang Menakjubkan" dilakukan oleh pelakon watak ngeri untuk Najib...sekarang Najib pula menjadi ngeri apabila disuruh pukul gendang didepan khalyak ramai....hahaha....
Riak muka Najib jelas dalam keadaan malu dan tertekan... Tun Dr Mahathir tetap tersenggeh suka..hehe..
Tun M dilihat tersenggeh suka turut sama dalam majlis yang memalukan Najib ini. Apakah ini semua agenda dari broker kuasa politik UMNO BN dalam menjatuhkan Najib dari jawatanya sekarang...?

*** Video Klip berjudul "Iklan Tahun Baru Cina Najib Tun Razak Yang Menakjubkan" di laman Youtube telah di nyah keluar...entah mengapa Orangni pun tak tahu...hahaha...


................................................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan