Pengikut

Ahad, 24 Mac 2013

Maklumat Esok Lusa dan Tulat PRU,PRU,PRU......

Sejak awal pagi tadi banyak sistem pesanan ringkas (SMS) aku terima, semua berkaitan tarikh yang berkaitan Pilihanraya umum ke -13.

Tahap kepercayaan aku pada semua sms ni....langsung talak percaya ma....hahaha...

Bukan aku tak hargai penghantar sms yang bersusah payah dah banyak kali taip sms untuk aku...cuma dah agak muak dengan sms camni...apapun aku ucap thank you pada yang hantar sms tersebut.

Ada yang kata esok..25 mac (Isnin), ada yang kat 26 mac (selasa) dan ada yang kata 27 mac (rabu). Semua sms tersebut mempunyai fakta masing-masing dalam menguatkan sumber yang diberi.

Ada sumber konon-nya dari pihak polis dan ada yang konon-nya dari sumber dalaman UMNO...tapi semuanya bagi aku kelentong saja...hahaha.... Sebab kalau yang sms kat aku tu Najib sekalipun...aku tak percaya....hahaha...

Bagi aku bila masa PRU pun tidak jadi hal,kerana semua jentera PRU bagi mana-mana pihak dah standby macam tahap nak gaban meroyan ,cuma keberanian Najib saja yang benar-benar menyerlah tiada kejantanan....hahaha....

yang Aku percaya hanyalah Najib tu penakut,pengecut dan penipu...dah muak dengan lalakan kelentong Najib konon dah hampir,dah dekat,dah itu dah ini....semuanya auta dari mulut seorang pengecut piang kata orang utara...hahaha.... Bila nak PRU tidak jadi hal...

Tarikh PRU dah jadi Tarikh Penyiksaan Rakyat Umum dari Najib yang pengecut...!!! Hahaha.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan