Pengikut

Sabtu, 17 Ogos 2013

Najib dan Rosmah sudah tidak sedondon lagi raya kali ini

PEKAN, 17 Ogos -- Dikala Anwar Ibrahim terbang menemui Perdana Menteri Turki, Tayyib Erdogan untuk membincangkan penyelesaian kepada permasalahan politik yang bergolak di Mesir.

Saf kepimpinan PAS pula turut mengadakan solat hajat dan qunut nazilah yg sedang berlansung di Padang Merbok Kuala Lumpur.

DAP pula dalam masa yang sama mengutuk sekeras kerasnya akan kezaliman yg dilakukan oleh rejim As Sisi terhadap rakyat Mesir, berikutan pidato Anthony Loke di Padang merbok sebentar tadi.

Sementara itu, Ketua Kerajaan Barisan Nasional, Najib Razak sedang bersuka riang ria melayan tetamu menyambut aidillfitri di rumah terbuka beliau di Pekan, Pahang.

Gambar dibawah tersenggeh Datuk Seri Najib berbaju melayu warna hijau tapi  isterinya Datin Seri Rosmah Mansor dengan rambut terjojol berpakain warna biru muda.... Aik..?? Dah tak sedondon pasangan ni....hehehe...nampak muka Rosmah cam tak happy je....hehehe....

Kali ni rumah terbuka Najib turut dihadiri Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Taib Mahmud dan isteri muda-nya Raqad yang  berpakaian warna sedondon tidak seperti Najib dan Rosmah yang macam tak sehaluan je....hahaha.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan