Pengikut

Khamis, 24 Oktober 2013

Gambar - Jenazah Norazita Kakitangan AmBank Mangsa Tembakan Pengawal Keselamatan Selamat Di Kebumikan - DS Nizar

  • Dari laman FB Datuk Seri Nizar mengesahkan bahawa jenazah Allahyarhamah Puan Norazita_yang terkorban ditembak pengawal keselamatan telah selamat dikebumikan di tanah perkuburan kg Air Itam Labu, Kampar Perak pada malam.


    DS Nizar dan isteri hadir pengkebumian Allahyarhamah Puan Norazita
     

    Dalam kejadian pukul 6.18 petang semalam, Norazita maut akibat ditembak di bahagian kepalanya oleh pengawal keselamatan bank itu sendiri di Jalan USJ Sentral 2 sebelum melarikan sejumlah wang dari bilik kebal bank tersebut.

    Kejadian berlaku ketika mangsa bersama suspek serta empat lagi kakitangan sedang membuka sebuah peti besi berisi wang sebelum suspek tiba-tiba melepaskan tembakan menggunakan senjata api jenis pump gun sejurus pintunya dibuka.

    Sila ambil perhatian dan prihatin
    (Khas buat pemilik laman FB,Twitter,Blog atau sebagainya)
    "Saya meminta jasa baik pihak-pihak yang menyebarkan gambar isteri saya supaya mengeluarkannya kerana ia hanya menambahkan keperitan kami sekeluarga yang sedang bersedih dengan pemergian arwah,"
    Irwan Kamarudin 
    Orangni merakamkan ucapan takziah kepada keluarga mangsa,semoga  Allahyarhamah Puan Norazita ditempatkan dikalangan solehah. Al- Fathiha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan