Pengikut

Rabu, 12 Februari 2014

Najib dan Ketua UMNO Bahagian Bukit Gantang ditipu Timbalan Ketua UMNO Bahagian

Naskah 100 penipuan
Kung kang kung kang Kung kang kung kang....hahahaha...

Timbalan Ketua UMNO Bahagian Bukit Gantang dah kelentong Ketua UMNO Bahagian Bukit Gantang dan Najib...???

Ceritanya camni.... Pada  24 Dis 2013 (Selasa) Ketua UMNO Bahagian Bukit Gantang Syed Abu Hussin B. Syed Abdul Fasal bersama macai-macai UMNO menghadiri perjumpaan di Kg Dew Seberang dan melawat Jeti Kelip-Kelip,dikatakan oleh penduduk disini bahawa yang membawa rombongan tersebut ialah Kamaruddin B. Abu Bakar Timbalan UMNO Bahagian.

Kisah ini di paparkan pula dalam buku bertajuk '100 Hari Transformasi UMNO Bahagian Bukit Gantang' dan kisah ini ada di helaian muka surat 71 (Hari ke 66). 

Menurut cerita salah seorang penduduk disini pula lain ceritanya... Puak-puak UMNO Bukit Gantang ini tidak pun datang ke jeti Kelip-Kelip seperti yang dinyatakan dalam buku tersebut. Sebaliknya mereka naik bot dijeti nelayan yang tiada kena mengena dengan Kelip-kelip. Mengenai perjumpaan dengan penduduk kg Dew konon-nya berlaku pada hari tersebut juga auta,kerana mejoriti penduduk disini tidak tahu akan perjumpaan tersebut. Dalam gambar pun hanya seorang saja penduduk kampung kelihatan.

Kung kang kung kang Kung kang kung kang....hahahaha...

Semua kisah tipu ini dicetak pula pada buku sempena lawatan Najib bagi sempurnakan majlis pecah tanah.

Bukankah Najib dan KUB Bukit Gantang telah ditipu hidup-hidup oleh TKUB...??? 

Kung kang kung kang Kung kang kung kang....hahahaha...
Kisah tipu yang dipaparkan
Agaknya kenapalah tak sanggup berhadapan dengan penduduk kg Dew serta petugas jeti Kelip-kelip dan sanggup menipu untuk penuh catitan aktiviti UMNO yang hakikat sebenarnya penuh penipuan....Kung kang kung kang Kung kang kung kang....hahahaha...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan