Pengikut

Ahad, 16 Mac 2014

MH370: Amerika Syarikat kaitkan dengan serangan 11 September..??


WASHINGTON - Bekas Timbalan Setiausaha Negara Amerika Syarikat, Strobe Talbott mendakwa kehilangan pesawat MH370 yang disyaki angkara pengganas mungkin akan untuk melakukan serangan menyerupai 9 September di India.


Berikut adalah  dakwaannya menerusi Twitter, semalam:
 

‘Misteri pesawat Malaysia: Faktor arah, kapasiti minyak menjurus kepada rampasan pesawat, perampas mungkin merancang melakukan serangan menyerupai 9 September di India’.



Beliau berkata, pesawat itu mungkin terhempas seperti rampasan pesawat UA 93 pada 2001.



Terdahulu, beliau menjelaskan menerusi tweet bahawa terdapat spekulasi pesawat itu mungkin terhempas dalam perjalanan ke India seperti berlaku pada pesawat UA93.

Pesawat UA93 dirampas di Pennsylvania dengan kesemua 44 anak kapal dibunuh dan dua hari kemudian dua lagi pesawat dirampas sebelum melanggar Pusat Dagangan Dunia. - Times of India
Nota Orangni: 
 “Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.” Surah Al-Hujurat : ayat 6
Amerika dan Yahudi ni mmg berniat jahat dan perosak bumi ... dah makin jelas permainannya.

1 ulasan:

  1. Sehinggalah malam tadi sy beranggapan yg sama
    Tapi apabila menonton temuramah dgn bekas agen cia sy hampir pasti bkn kerjatangan us. Dia akhirnya mengaku us sebagai dalang kes pesawat kargo varig b707 hilang sehingga kini slps terbang 30min. Dlm temuramah dia seolah x percaya ada yg lg hebat drpd us dlm membuat sesuatu konspirasi.

    BalasPadam