Pengikut

Khamis, 15 Mac 2012

[ Vedio] Ust Kazim Prinsip konon di fitnah…tapi macam kaki kuat kelentong je…

14 Mac 2012 - Taman Yayasan Taiping Perak, berlansung satu majlis yang bertajuk  Fomula Insan Bertaqwa…. Penceramah tunggal pada malam itu ialah Ust Kazim Prinsip..pada mulanya aku dapat info Ust Kazim Prinsip akan digandingkan dengan seorang lagi Ust ( Penulis tak kenal) Ceramah tersebut konon-nya di anjurkan oleh sebuah pertubuhan bukan politik,tapi tu semua auta saja..”Pertubuhan Belia Warisan Melayu” tengok logo keris pun dah tahu ni semua dari UMNO…MIC dan MCA mana ada logo gambar keris. ..haha..Nak kelentong tak kena tempat. Dikuatkan lagi dengan kehadiran YB Rosli ADUN Terong (UMNO) terchongok duduk kat kerusi VIP didepan,Ketua Pemuda UMNO Bukit Gantang pun ada situ dan beberapa pemimpin UMNO pun ada.
Kelihatan YB Rosli Adun Terong (UMNO) pun terchongok depan ceramah Ust Kazim Prinsip

Isi ceramah Ust Kazim Prinsip berkisar tentang isu taqwa dan sebagainya,selebihnya Ust Kazim Prinsip ni memang hebat dalam mood sindir menyindir. Senang cakap…walaupun Ust Kazim Prinsip tak cakap,biar aku cakap… dia sindir PAS… sebab  dia ada sebut  parti yang konon-nya nak jalankan hukum Islam tapi biarkan fitnah berleluasa.. .Ust Kazim Prinsip  tak sedar atau buat-buat tak tahu yang UMNO BN lah juara raja fitnah dahulu,kini dan selamanya.
Setelah aku dengar ceramah Ust Kazim Prinsip kali ni..baru aku tahu kenapa Ust Kazim Prinsip tak hadir dalam ceramah dengan Dr Hasan Ali di Batu Kurau baru-baru ini. [ Klik Sini ].  Sebabnya “Ust  Kazim Prinsip” ada PRINSIP. ( Sebab tu aku taip nama dia Ust Kazim Prinsip..) 

Kejadian ceramah roadshow Hasan Ali Di Batu Kurau jelas penganjur melanggar  prinsip Ust Kazim yang  tidak mahu di jadikan ahli panel yang pertama atau kedua dalam ceramah,dia hanya mahu jadi panel penceramah hanya yang terakhir.. Jadi sebab itulah malam ceramah di Batu Kurau Dr Hasan Ali terpaksa melalak berceramah melebihi 2 jam..? Ust Kazim Prinsip sanggup tolak mentah-mentah berceramah dek kerana pertahankan  prinsip nak jadi penceramah nombor last. Agaknya Hasan Ali pun nak ceramah akhir…Kazim Prinsip pun nak last.. last-last….Kazim blah demi prinsipnya dan Hasan Ali terpaksa akur demi Akidah JATInya…hahaha..

Pendek kata siapa saja yang jemput beliau ceramah yang ada lebih dari 2 orang..Ust Kazim Prinsip hanya mahu jadi panel penceramah nombor terakhir saja …Dia tak kira siapa pun yang bersamanya berceramah masa tu… Camana kalau Ust Kazim Prinsip digandingkan dengan Ulama tersohor seperti Syekh Yusuf Ahmad Qardawi..??? Sebab Ust Kazim Prinsip  kata dia tak kira siapa..kalau tak ikut prinsipnya…dia akan blah…

”Masa bila yang saya  ceramah di batu Kurau dengan  Hasan Ali..saya tak p aih…gambar ja depa  bubuh..saya takdak..saya  p ceramah di masjid Batu Kurau ..lepas tu saya blah a..” – kata Ust Kazim Prinsip  disini semalam,kemudian Ust Kazim  Prinsip  menuduh ada puak yang memfitnahnya…. Siapa yang fitnah..??? yang anjurkan ceramah  tu bukan PAS,bukan PKR  dan tentu sekali bukan DAP… Semua orang  tahu anjuran ceramah roadshow Dr Hasan Ali di taja sepenuhnya oleh UMNO.  Jadi siapa yang buat fitnah…?? Siapa yang bubuh gambar Ust Kazim Prinsip  dalam banner ceramah dengan Dr Hasan Ali..? Kalau dah tahu diri kena jemput berceramah dengan Dr Hasan Ali kenapa tak hadir..?? Kenapa sekadar ceramah di masjid Batu Kurau yang jaraknya tak sampai beberapa depa dengan padang astaka Batu Kurau lokasi ceramah Dr Hasan Ali… ini jemputan beb..Ust boleh tolak-tolak jemputan atas sebab prinsip ke-egoan diri  pula ke..?? 

Vedio Klip Ust Kazim tuduh difitnah…Siapa Fitnah..?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan