Pengikut

Rabu, 11 Julai 2012

[ Pecah Berita] Muhyiddin dimalukan oleh UMNO Selama,banner rasminya di turunkan

11 Julai 2012 ~ Kg. Sungai Seputih Selama Perak. Berikutan esok Muhyiddin nak datang rasmi suatu program disini terjadi kejadian yang agak panas bagi penyokong UMNO di Selama Perak.

Inilah banner yang diturunkan....TPM dimalukan oleh UMNO Larut sendiri...
Isu turunkan bendera politik sempena program tersebut telah mencemarkan nama UMNO dan Muhyiddin sendiri...apa taknya habis bennar rasmi Muhyiddin dipintu masuk majlis pun diturunkan setelah didesak oleh penduduk kampung yang mejoriti besarnya penyokong PAS.

Disebab ada  perjanjian Majlis Daerah Selama dengan penduduk disini (Ahli PAS) untuk berlaku adil dalam tindakan ini maka dilihat pihak PAS di Selama dapat berkerjasama dalam kerja turun bendera ini,berlainan dengan UMNO yang cuba bermain kotor dengan menaikan bendera dan banner mereka semula selepas diturunkan yang dikatakan diupah oleh seorang Dato dengan upah sehelai bendera 1 ringgit sahaja... ( nak gelak aku dengar....hahaha...).

Kalau mengikut kesesuaian lokasi program....memang UMNO Larut tidak cerdik dalam memilih lokasi,jika diikutkan Selama mempunyai banyak padang2 yang luas dan sesuai dengan lokasi di Kg Sg Seputih ini,tambahan pula disini adalah kubu terkuat PAS di Selama Perak.... Saja cari masaalah...hahaha...

**Vedio klip kejadian akan aku upload seketika nanti..

Gambar- Pintu gerbang PAS yang jaraknya dengan lokasi program Muhyiddin hanya 100meter berjaya dipertahanan oleh lebih 300 penduduk kampung yang turun kelokasi petang tadi, turut hadir memberi sokongan moral ialah ust Akmal Timbalan Ketua Pemuda Larut.

3 ulasan:

  1. haha..lawak2..ksian org pas..nmpk sgt gambr bndera kt ats 2 di edit kan..kenapa tak cukup bndera kew..knp prlu nak tahan mcm 2 skli..takut program umno lg rmai dri prgram pas kew..tp mmg trnyata prgram umno mmg lg rmai dri prgram pas..sbb 2 pas suka nak bantah bla umno buat cramah...pas mmg suka publisiti murahan..

    BalasPadam
  2. Minah ranggi romba...silalah ke kg sg seputih utk tengok sendiri pintu gerbang dan suasana disana....hahaha...
    Apapun terima kasih sudi komen yg meyerlahkan lagi kerisauan dan kesasauan umno bn...hehehe...

    BalasPadam
  3. haha..tak payah nak pegi sana..gambar pn dah mnunjukkan yg gmbr 2 edit smta2..

    BalasPadam