Pengikut

Jumaat, 14 September 2012

Ust Kazim membela Tun Mahathir dalam program IAB - kata Guru Kanan sekolah

14 Sept 2012: Larut Perak - ‎"Kami ingat dia nak fokus isu penghinaan terhadap Rasulullah,  rupanya dia fokus isu ketuanan melayu UMNO dengan membela Tun Dr Mahathir dan pemimpin UMNO yang lain" kata beberapa orang guru kanan di daerah Krian ketika menemui salah seorang pemimpin masyarakat disini.

Pada tengahari tersebut dilaporkan  beberapa orang guru dari setiap sekolah di Daerah Krian Perak diwajibkan  hadir oleh Institut Aminudin Baki (IAB) sebagai ganti progran Biro Tatanegara (BTN).

Semua para guru dipaksa hadir  untuk  mendengar tazkirah khas oleh wakil kementerian pelajaran dan pendoktrin hebat yang sekarang sudah menampakan belang keUMNOan iaitu Us Kazim Elias. Program ini berlansung di dewan Seberau Bukit Merah Perak.

"IAB Ini akan roud seluruh Perak dan Malaysia bawah kementerian Pelajaran demi kepentingan politik umno semata-mata" jelas mereka lagi  dengan nada yang agak marah dan teramat kecewa.

* Semoga ust kazim terus gigih memberi penerangan yanb jelas tentang ketuanan melayu yang diperjuangkan UMNO dan dapat  bersabar dengan segala cercaan,  itulah ujian dan habuan kerana bersama menyokong dan berjuang bersama UMNO untuk ketuanan melayu...hahaha....

Apa yang clear sekarang belang UMNO pada diri Us Kazim makin terang,jelas dan boleh dilihat dalam jarak jauh...hahaha....

Dengar cerita Us Kazim bakal bertanding mewakili parti ketuanan  melayu..UMNO la tu...hahaha...

Khabarnya DUN Kubu Gajah atau Batu Kurau,patutlah dia kerja kuat berkempen untuk UMNO...hahaha...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan