Pengikut

Isnin, 24 Disember 2012

15 pemandu peribadi untuk seorang YB UMNO Kubu Gajah..?

Ini kisah seorang YB UMNO di DUN Kubu Gajah didalam Parlimen Larut Perak,khabarnya dalam masa satu penggal menjadi YB di DUN Kubu Gajah sudah lebih sedozen pemandu peribadi berkhidmat dengan-nya.


Menurut sumber mengatakan 15 orang individu yang mencuba nasib untuk mendapat rezeki berkerja sebagai pemandu kepada YB ini. Namun tak sampai beberapa bulan dan ada yang tak sampai beberapa hari terpaksa me-reject-kan diri sendiri dari kerja pemandu..hehehe...

kesemua mereka yang malang ini berhenti dari jadi pemandu peribadi mempunyai nada yang sama mengenai sebabnya. Tak tahan dengan perangai YB tersebut yang suka maki hamun dan tak tahan dengan karenah YB tersebut yang menganggap pemandu ini seperti balaci hamba suruhan-nya.

Menurut satu cerita lagi pernah berlaku pada YB ini terpaksa drive sendiri kerana ada seorang pemandu-nya memberhentikan kereta ditepi jalan dan mencampakan kunci kereta yang dipandu-nya keluar kereta di lebuhraya berhampiran terowong menora kerana sudah tidak tahan lagi dihina oleh YB tersebut.



1 ulasan:

  1. padan muka,nasib baik tak da pemandu yang drive keretanya masuk sungai perak bersama dgn tuannya...aku nak cadang pada pemandu baru buat sekali macam ni,kurang ajar tak lagi dia????????

    BalasPadam