Pengikut

Sabtu, 6 April 2013

[ Video ] Nizar Di Fitnah Rasuah Pak Din KB Berjuta


Klip video 1:53 yang di muat naik ke laman Youtube dengan tajuk "BONGKAR SIAPA PAK DIN KB" yang memaparkan temubual antara blogger barua UMNO Munafikun Taiping dipercayai Team Cikgu Najmi Taiping Mali Sekolah Kebangsaan Palma Taiping dengan seorang ahli UMNO Semanggol di Padang Esplaned Taiping.


Konon-nya Pak Cik bersongkok hitam ini mendedahkan siapa itu Pak Din KB atau nama sebenar Adris b. Salleh.

Antara jawapan atau pendedahan Pak Cik UMNO ini ialah:
"Yang saya tau sejak  duduk di Semanggol 15 Tahun..Pak Din KB ni memang orang kuat UMNO dulu,segala-gala apa-apa aktiviti cawangan sana semua dia-lah bercakap bagi Semanggol"

"Tapi saya terkejut apabila dia istyihar keluar dari UMNO masuk PAS"
Fitnah adalah makanan UMNO BN
Konon-nya Pak Din KB ini hanya driver Dato Ramli bukan-nya Setiausha Dato Ramli,

"Saya dah tengok dalam Youtube rasanya Nizar...Nizar bekas MB dulu ada pegi rumah dia,tak tau berapa juta bagi kat dia...tak tau la..." - Kata Pak Cik UMNO Semanggol yang menjadi mangsa terjahan geng Blogger TaipingMalang TaipingMali.

Orangni: Nampak sangat UMNO Perak khususnya UMNO di dalam daerah Taiping Selama dan Larut Matang amat tergugat dengan Pak Din KB yang sekarang aktiv diatas pentas ceramah PR setelah sertai PAS,Pak Din KB sekarang lantang mendedahkan segala kejijikan yang berlaku didalam UMNO.

Sepekara lagi ialah tuduhan mengatakan DS Nizar ada pergi kerumah Pak Din KB dan di fitnah memberi beberapa juta adalah satu tuduhan dan fitnah agak serius. Kemungkinan tindakan lanjut akan diambil. 


1 ulasan:

  1. AKU HARAP IR NIZAR FAILKAN SAMAN LAGI 100JUTA... KASI DIA PECAH PALA...

    BalasPadam