Pengikut

Khamis, 13 Jun 2013

BN Perak kena "Pedajal" dengan ahli sendiri tersebar..!!!

Memang betul,memang sah dan memang benar UMNO BN Perak dalam keadaan kelam-kabut,pecah-belah dan kucar-kacir_ semua ini dikesan hebat berlaku semasa tempoh berkempen PRU-13 yang lalu.

Sumber terkini mendedahkan "Calon BN Pasir Pinji Di Sabotaj"_ Siapa yang sabotaj..? Siapa yang pedajal calon BN Perak..?? 

Pining...pining...BN Perak...rupanya geng sendiri yang pedajal mengsabotaj geng sendiri....hahaha.....
Patutlah Zambry Kadir sekarang pening kepala tahap biol.....hahaha...

Bukan Orangni kata....tapi pendedahan dari media UMNO sendiri yang mendedahkan...hahaha....


Berita Dari Pihak Media UMNO 
Mau siasatan rapi dajal BN yang sabotaj BN yang dajal
BN Dajal mau hukum si pengkhianat dajal BN
Perbuatan khianat Dajal UMNO BN terhadap Dajal UMNO BN 

>> Gambar-gambar itu jelas menceritakan sikap dajal sekumpulan petugas BN yang tidak melaksanakan amanah, sebaliknya mensabotaj parti dan calon yang bertanding. 

Pada petang Selasa lalu, seorang anggota keselamatan telah menemui longgokan bendera, poster dan barang-barang kempen BN di kawasan hutan berhampiran Simpang Pulai, Gopeng. 

Beliau merakamkan gambar-gambar itu dan menghantarnya kepada salah seorang staf Pejabat UMNO Negeri Perak. 

Berdasarkan kepada poster yang ditemui, calon BN yang di sabotaj itu ialah DATO THONG FAH CHONG yang bertanding di DUN Pasir Pinji, dalam kawasan Parlimen Ipoh Timur.

Dalam pilihan raya lalu, Thong yang mendapat 4,264 undi tewas kepada calon DAP, Howard Lee Chuan (17,896) dengan majoriti 13,632.

Ketika beberapa staff pejabat UMNO Perak pergi ke tempat berkenaan untuk mengambil peralatan kempen itu, didapati semuanya sudah dibakar oleh pihak-pihak tertentu. 

Inilah satu bukti perbuatan sabotaj yang cukup keji pada setiap kali pilihan raya. Keji kerana pelakunya adalah individu yang ditugaskan untuk membantu kempen parti. Tugas itu bukan sahaja tidak di laksanakan, sebaliknya di khianati. <<

Ayoyo...
Kawan sama kawan dalam BN pun gaduh..
bikin sabotaj, buat taik...
busuk punya orang ini BN..!!!
Ini kes bikin Zambry Kadiaq banyak pining...!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan