Pengikut

Selasa, 16 Julai 2013

PRK Kuala Besut Pinggirkan Artis Dalam PAS

Benarkah dalam PRK Kuala Besut artis-artis yang berada dalam PAS ataupun Pakatan Rakyat terpinggir..?

Persoalan yang Orangni timbulkan ini kerana ada bunyi-bunyi sumbang-sumbing dari laman blog pro UMNO BN yang konon-nya artis yang mereka gelar "ustaz dan ustazah mee segera" dalam PAS dipinggirkan dalam kempen PRU N1 Kuala Besut.

Gelaran mee segera tu memang perkara lama yang dimainkan oleh puak UMNO, dalam kepala otak mereka_ artis sertai PAS saja akan jadi ustaz dan ustazah....bab tu memang jadi topik lama yang sekarang masih dok bersarang dalam kepala otak puak UMNO Munafikun Al Baghlal....hahaha.....

Tapi isu meminggirkan golongan artis atau bekas artis yang berada dalam PAS di-dalam kempen PRK Kuala Besut sebenarnya satu fitnah dari puak UMNO,khususnya pengamal blog pro UMNO.

Sebab fitnah memang makanan mereka... Orangni dapat tahu Leman Raja Lawak sekarang berada di Kuala Besut membantu PAS dalam kempen PRK disana. 

"Saya di Kuala Besut Terengganu sekarang dan  bukan mai sini untuk shopping baju raya...saya mai bantu calon dan jentera parti berkempen disini" - ujar Leman RL semasa menghubungi Leman RL.

"Artis dari PKR iaitu Dayang juga akan datang Kuala Besut pada 19hb ni dan yang lain-lain juga dijangka akan datang ,In Sha Allah..." - Leman RL.

Memang ramai barisan artis dan bekas artis didalam PAS ataupun PR,andaikata nak dijemput semua datang ke Kuala Besut dalam waktu berkempen ni.....agak-agak la...bukan-nya nak sumbat semua artis datang berkempen kot_ UMNO BN nak memfitnah pun biarlah ada sumber dan fikirkan logiknya...Kenapa UMNO tak jemput  Ac Mizal atau Azhar Sulaiman untuk buat  "Gwiyomi".....hahaha....

Artis dan bekas artis dalam PR sebenarnya tidak dipinggirkan...hanya kesesuaian keadaan menjadi penyebabnya tentang sebarang undangan...namun kalau ada yang meminggirkan diri...jangan pula rasa terpinggir ye....hahaha.....
Menfitnah adalah kewajipan UMNO BN....!!! hahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan