Pengikut

Khamis, 29 Ogos 2013

Artis Zed Zaidi UMNO-kan SENIMAN..?

Rozaidi Bin Abd Jamil atau lebih dikenali sebagai Zed Zaidi artis tanahair yang sekarang meroyan dalam politik UMNO semakin mengila dek kerana baru-baru ini kecoh tersebar yang beliau sedia bertanding untuk jawatan exco pemuda UMNO untuk pemilihan parti pusaka jajahan British (UMNO) yang akan datang.

Dalam tweet terbaru Zed Zaidi menjemput pemuda-pemuda UMNO untuk majlis aidilfitri....wah..!!! Dah mula melobi le pulak yer......maklumlah duduk dalam UMNO,kerja melobi,merasuah dan membodek adalah perkara asas wajib.

Tapi yang malangnya Zed Zaidi yang kini konon-nya Presiden SENIMAN mengheret pertubuhan tersebut kedalam ruang longkang busuk politik UMNO.

Kalau nak main politik pun...janganlah pertubuhan untuk anak seni macam SENIMAN pun dijadikan batu loncatan untuk kejar jawatan dalam UMNO bro....kalau nak bagi nampak ok,jemput semua pemuda dalam politik...Pemuda PAS,Pemuda DAP,AMK dan sebagainya....ada bran ke Bro Zaidi..? Hahaha....

Cukuplah UMNO saja yang busuk...jangan ditambah busuk SENIMAN yang selama ini memang dah busuk dek kerana lu bro....hahaha....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan