Pengikut

Sabtu, 31 Ogos 2013

Puteri Umno Bukit Gantang: 3 puteri bertanding selak kain..??

Menurut maklumat yang mengejutkan puteri disebut-sebut untuk pertandingan Ketua Puteri Umno Bahagian Bukit Gantang Perak.

Penyandang kerusi tersebut ialah Puan Jamilah bt Zakaria seorang guru yang berkhidmat dengan jabatan pendidikan yang kebal dengan segala tindakan PPD,mana tak-nya....masih jadi guru tapi boleh bebas jadi Ketua Puteri UMNO Munafikun....kalau ada guru yang aktif dalam PR walaupun hanya ketapak program anjuran PAS maka jadi sasaulah PPD ambil tindakan.

Manakala AJK Puteri Umno Bahagian, yang disebut-sebut akan bertanding untuk jawatan Puteri UMNO Munafikun ialah Cik Hajah Hajar Hanim bt Hj Miskon dan seorang lagi masih samar-samar dan belum memberi hint atau buka mulut untuk bertanding..

Segalanya mungkin terjawab sebelum 28 September nanti...pertandingan dalam pemilihan UMNO Munafikun tak meriah kalau tanpa rasuah,bodek,lobi melobi dan selak kain sebab mencontohi Ketua Wanita UMNO mereka Kak Jat dari kandang....hahaha......

Dahulu Umno Bukit Gantang konon-nya merupakan kubu kuat Umno tetapi kini lemah dan hilang 3 kerusi penting iaitu Parlimen, Dun Changkat Jering dan Dun Sepetang.

UMNO BN kalah kerana pembangkang (PR) bertambah kuat serta  dalam BN dan Umno itu sendiri bercakaran untuk poket masing-masing.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan