Pengikut

Jumaat, 11 Mei 2012

Gempar..!!! Pendekar akan mandikan Najib dengan minyak di Simpang Taiping


Himpunan Pendekar kira ok la tu… aku no komen kalau Pondanka pendekar mau berhimpun…sebab selepas Himpunan BERSIH 3.0 yang mencecah kehadiran 300ribu..puak UMNO BN pun galak nak buat juga….hehe..

Tapi kat kali ini ada kelainan sikit mengenai  himpuanan yang bakal berlangsung di Perak . Mandi Minyak itulah  yang agak pelik dan ada kelucuan melampau dizaman sekarang ini..hahaha….teringat kisah  orang dulu-dulu kecoh dan gerun dengan orang minyak mengamuk, lepas tu  ada juga  kita dikejutkan dengan kes gajah naik minyak…hahaha…,Dan lagi satu kes yang paling orang benci ialah kenaikan harga minyak..( Najib kata Pelarasan..hehe..)
Salah satu banner yang sekarang banyak di gantung sekitar Taiping. (Klik imej untuk lebih jelas)

Apa yang bestnya ada muka Najib kat banner  tu…selalu dan sewajarnya Najib akan datanglah kalau ada mukanya kat banner…bersesuaian dengan slogan  terbaru UMNO BN “Janji ditepati” . Ada muka  Najib kat banner program tu…maka Najib wajib datang la..hahaha…tak datang sahlah penganjur tu kelen… (Korang sambung sendiri…hahaha..) Aku tengok negeri Perak ni tak habis-habis kerja khurafat  di anjurkan sejak diperintah oleh UMNO BN…tak hairanlah Zambry Kadir pun minat dengan amalan ancak-ancak tiang seri..hahaha..

Aku nak sentuh tentang amalan Mandi Minyak

Agaknya minyak apa yang di gunakan..??? Ron 97 atau Ron 95..?? hahaha..

Apa relevenya amalan mandi minyak dalam silat..??

Apa tujuan mandi minyak..?? Banyak lagi sumber air kat negara ni untuk dibuat mandi..

Tak bertentangankah  dengan Islam Amalan Mandi Minyak tu..??? 

Mohon  Tok Mufti Harussani dan ustaz-ustaz  kalau boleh tolong respon…terutama ustaz yang sokong UMNO macam Ust Kazim,kalau himpunan BERSIH 3.0 majlis fatwa kebangsaan boleh kata haram..apa pula fatwa  kepada himpunanan Pendekar yang ada amalan Mandi Minyak ini..??? 

** Aku bukanlah anti silat atau anti seni mempertahankan diri..sebab semua tahu seni mempertahankan diri macam silat,tomoi,kung fu dan sebagainya adalah baik untuk diri sendiri disamping sebagai sunnah nabi yang juga belajar memanah dan menunggang kuda..tu semua termasuk juga dalam ilmu mempertahankan diri ( Nak hurai panjang bab Sunnah Nabi dalam ilmu mempertahankan diri ini aku tak pandai sangat..).   

Tiada ulasan:

Catat Komen