Pengikut

Rabu, 1 Ogos 2012

Lawak-lawak Leman Raja Lawak lawan UMNO bikin UMNO gerun

Leman Raja Lawak 5 atau Leman RL5 yang aku sendiri tak tahu apa ke-nama sebenarnya..hahaha...

Ramai dah tahu beliau adalah salah seorang artis tanahair yang menghangatkan dunia seni negara kerana menyertai PAS.

Seluruh pelusuk tanahair semua kenal dengan Leman sekarang oleh kerana kekerapan Leman naik pentas ceramah PAS dalam time terdekat join PAS,ditambah pula isikandung ceramahnya yang sentiasa nampak santai,selamber dan selalu serius balun UMNO...hahaha...

Nama Leman juga sekarang popular diblog-blog UMNO yang menghentamnya,begitu juga difacebook dan twitternya,ada saja yang dok hentam Leman...biasa la..adat sepak terajang politik memang macam tu...hahaha..

Ramai Orang UMNO mungkin mengenali Leman dengan lawaknya saja...tapi lawaknya itu adalah keistimewaan yang tersendiri dalam perjuangan politik. Akan tetapi dalam keadaan para blogger dan facebooker UMNO dok kutuk menghentam Leman ini, aku tengok hakikat sebenarnya kehadiran Leman Raja Lawak dalam persada politik didalam PAS sebenarnya mengusarkan pihak UMNO sebenarnya.

 UMNO sebenarnya gerun dengan kehadiran serta cara Leman sekarang.Walaupun lawak, pendekatan Leman adalah satu kepelbagaian yang unik didalam PAS itu sendiri yang tiada dalam UMNO hingga kini.

--** Kepada Leman Raja Lawak Lawan UMNO: Teruskan berlawak,kerana UMNO masih belum temui senjata untuk melawan lawak yang digunakan Leman dalam politik tanahair ini....hahaha...

komen  orang UMNO membuktikan mereka gerun dengan Leman Raja Lawak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan