Pengikut

Selasa, 12 November 2013

PAS jadi roti canai kalau perwakilan seorang facebooker atau blogger - Nasharudin (KP)

PAS jadi roti canai kalau perwakilan seorang facebooker atau blogger kata Nasharudin. Sedangkan dia sendiri pun ada akaun FB....hahaha....
Apa punya akal seorang Ketua Pemuda PAS Pusat kalau buat kenyataan begini dalam FB: 
Pemilihan akan berlaku dalam Muktamar PAS minggu depan. Pemilihnya pula adalah perwakilan yang terpilih. Terpilih pula dari kalangan anggota parti yang menjadi pilihan. Ertinya calon dan perwakilan telah mempunyai kualiti yang tersendiri. Hairannya kenapa surat khabar, facebooker, blogger dan pemerhati dari luar pula yang lebih - lebih seperti mahu mencatur dan menentukan keputusan ? 

Mujur bukan mereka yang jadi perwakilan, kalau tidak ... Jadi roti canai parti nih ..- Nasrudin Hassan


Tak faham sungguh aku dengan KP ni..??

kenapa dibalun pengamal media massa dengan mengatakan lebih-lebih dalam pemilihan PAS.?? dah tu anggap kalau pengamal media massa ini perwakilan akan jadi macam roti canai parti nih..PARTI MANA yang dimaksudkan..???

Adakah semua pengamal media massa tiada dalam perwakilan PAS... Ust Nasrudin tolong jelaskan..

Maksudnya jelas,pengamal media massa alaf baru dianggap penyibuk dalam kacamata Nasrudin sedangkan dirinya sendiri seorang pengamal FB.

Malas aku nak komen panjang lebar...sebab kat ruang komen FB Nasrudin Hassan pun dah berlambak dok hentam dah... ko ambik la risiko sendiri sebab sendiri yang bikin status yang bertahap banggang jadi segala implikasi terhadap PAS khususnya sama-samalah ditanggung ahli yang mejoriti sekarang ada laman FB dan sebagainya.


Kalau dah anggap media massa seperti Facebook dan Blogger semua macam penyibuk, boleh tak  Nasrudin suruh semua Pemuda PAS Malaysia termasuk Nasrudin sendiri tutup akaun FB,Blog dan sebagainya untuk tak jadi penyibuk,sebab ramai perwakilan PAS ada akuan FB dan sebagainya... Lepas ni semua facebooker dan Blogger PAS boleh pencen seumur hidup...baru aman dan puas hati Ketua Pemuda PAS Pusat....hahaha....

1 ulasan:

  1. Orang macam hang la yang menyebabkan jadi roti canai. tegur sikit melenting. Cap ayam....

    BalasPadam