Pengikut

Selasa, 11 Mac 2014

MH370: Najib Perdana Menteri Malaysia ditinggalkan berdoa sendirian....kemana yang lain..??

....................
KUALA LUMPUR, 11 Mac -- Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak terpacak berdiri sendirian didewan negara bertafakur ekoran insiden pesawat MH370 yang hilang sejak Sabtu lalu, sebelum bermulanya Mesyuarat Pertama Penggal Kedua Parlimen Ke-13 Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen di sini, hari ini.
Penerbangan MH370 dari Kuala Lumpur ke Beijing bersama 227 penumpang termasuk dua bayi dan 12 anak kapal itu hilang daripada radar pada 1.30 pagi Sabtu, kira-kira sejam setelah berlepas dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA)...Kemana yang lain..?? 

KAJANG, 11 Mac - Ooo...rupanya Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin (kanan)  mengaminkan bacaan doa sebelum berarak mengiringi Calon Barisan Nasional (BN) bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) N25 Kajang yang juga merangkap Naib Presiden MCA, Datin Seri Paduka Chew Mei Fun (tengah) ke Dewan Perncalonan pada hari penamaan calon PRK DUN N.25 Kajang di Kompleks Sukan Majlis Perbandaran Kajang (MPKJ). Nampanya politik lebih penting dari isu #MH370 ataupun saja mahu tinggalkan Najib sendiri....
Najib kini sendirian.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan