Pengikut

Sabtu, 10 November 2012

Banner kemetot dihalang MB Zambry kecewakan kelip-kelip kg. Dew

Sudah saiz banner tu kecik kemetot....hahaha....

Bilanganya pun tak banyak,khabarnya hanya 10 je bennar diprint untuk sebuah program yang akan dihadiri Zambry Kadir Menteri Besar Perak yang tidak halal....ikutkan tarikhnya 11 Nov (hari ini le...).

Dalam bennar tu konon-nya Zambry dan exco Pelancong Perak Si Hamidah akan datang ke Kampung Dew untuk sebuah program dijeti kelip-kelip kampung tersebut,kampung Dew  sebelum ini kecoh dengan projek kolam udang haram milik koperasi UMNO Bukit Gantang dan isu puak pemimpin UMNO ambil tanah yang dijanjikan untuk penduduk disitu.

Maklumat terbaru yang diterima memberi tahu, Zambry tak datang dalam program ini...apa sebabnya aku tak tahu. Mungkin Zambry kecewa dengan ketua UMNO Bahagian Bukit Gantang YB Rosli Terong, yang buat kerja halai balai kata orang tempatan...udah le MB nak datang, tempah banner pun kecik kemetot dalam jumlah yang amat sikit...Muka  Zambry tersenggeh pun tak ditaruh kat banner tu, kesian Zambry........hahaha...

Paling malang sekali.....banner udah le kecik...dihalang pula dengan poster2 kenduri kawin.....apa tak nampak...hahaha....(Gambar dibawah)

Maklumat awal yang aku terima hanya dijangka Hamidah sorang je turun kat program di jeti Kampung Dew...khabarnya ada sesuatu akan disampaikan Hamidah...

***Cerita selanjutnya akan menyusul........

(info tambahan: 5 Kerusi batu yang disumbang DS Nizar untuk jeti kelip-kelip masih kekal menanti Hamidah.....tidak akan diubah kemana-mana kata penduduk disini...hahaha....)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan