Pengikut

Jumaat, 1 Februari 2013

Orangni blogspot ditawarkan jadi admin blog TaipingMali UMNO....

Tawaran yang dihampakan....hehehe.....
Agak terkejuzed juga apabila diberitahu rakan2 bahawa blog TaipingMali adalah kepunyaan aku, mulanya aku tak percaya...tapi setelah aku klik laman blog TaipingMali..!!! Rupanya rakan2 tersalah anggap...memang pada pic profil kat blog TaipingMali ada pic profil aku (FB) dipaparkan.

Tapi tak bermakna aku admin-nya...aku mengangap admin TaipingMali mungkin cuba mempelawa aku jadi admin sebab mungkin dah boring jadi blogger atau sudah mau pencen sebab dah tua..hahaha....

Pertama-tamanya aku dengan rendah hati mengucapkan ribuan thank you verry much buat cikgu Najimy kerana berbesar hati,jantung dan limpa menawarkan saya Orangni blogspot menjadi Admin pada laman TaipingMali blogspot.

Apapun dengan dukacitanya tawaran tersebut terpaksa,dipaksa dan memaksa ianya ditolak tendang teranjang,kerana rasanya tidak sesuai saya menjadi Admin pada laman tersebut.....kerana saya ini pemalu...

Tapi seandainya nama TaipingMali tersebut ditukar kepada TaipingMalu....kemungkinan tawaran itu akan dipertimbangkan semula.....hahahahaha.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan