Pengikut

Jumaat, 15 Mac 2013

Apa Dah Jadi..!!! Program UMNO Di Serang, Rosmah Persenda Islam

Hebatnya Kuasa ALLAH...
Mereka Serang Program Pakatan Rakyat dengan baling batu,, baling telur,,pukul dan buat huru hara. sehinggakan ada yang cedera dengan kerja-kerja dari tangan Syaitan yang dikenali.

Kita (PR) tidak pernah berdendam akan membalas semua tindakan jahat mereka,kita hanya berdoa,bersabar dan berserah kepada-Nya.

Mungkin inilah berkat doa penyokong Pakatan Rakyat, di program sebelum ini,supaya ditujukan,semoga dipertontonkan segala kejahatan UMNO BN, maka pada 15 Mac di bumi Kelantan dimana pernah berlaku isu panas dimana ribuan umat Islam yang sayangkan Islam dan tanahair mengangkat tangan berdoa semoga UMNO KO (Dibinasakan)  

Kini dihantarkan Ribut & Taufan...sehingga menebalikan beberapa khemah terangkat dan terpelanting.

Sesungguhnya Kuasa Manusia Tidak Bisa Melampaui Kuasa Allah... Hari Ini Allah Tunjukkan Pada Kita Semua... Allahu Akbar!!!

Orangni tidak mengharapkan sebarang kecederaan berlaku dikalangan ahli UMNO dalam kejadian di Kelantan hari ini tetapi memohon supaya terbuka hati mereka merenung akan perjuangan ketuanan melayu yang amat sia-sia dan seterusnya menolak UMNO BN sejauh-jauhnya....Takbir...!!!!!!
TANAH MERAH, 15 Mac --  Najib  Razak sedang menyampaikan ucapan pada Majlis Kenduri Rakyat  di Padang Sekolah Menengah Kebangsaan Tanah Merah di sini, hari ini.
Angin telah menebalikan beberapa buah khemah dalam program Najib

Berselerak: Bukan angkara samseng,tapi dengan kuasa Allah.. 

Kerusi bertaburan ada yang melayang naik ke atas khemah
Dalam ucapan Najib disini konon-nya PR tidak mempertahankan "Kalimah Allah",Najib dengan nada seorang pelawak badut menyatakan hanya UMNO BN yang mempertahankan "Kalimah Allah". Najib tidak sedar akan apa yang diucapkan kerana isterinya Rosmah pun secara terang-terang tidak mengikut suruhan dalam ajaran Islam supaya menjaga aurat.
Masih di Kelantan: KOTA BHARU, 15 Mac -- Isteri Perdana Menteri, Rosmah Mansor bertudung sopan  bersama ahli BAKTI membacakan surah Yassin pada majlis solat hajat dan bacaan Yassin kepada anggota pasukan keselamatan yang terkorban dalam Ops Daulat di Sabah ketika berada di 21 RAMD Pangkalan Chepa di sini, hari ini.
Masih di Kelantan: KOTA BHARU, 15 Mac -- Perdana Menteri,Haji Najib Tun Razak dan isteri Hajjah Rosmah Mansor dengan rambut terjojol beramah mesra dengan ahli keluarga Allahyarham Koperal Ahmad Farhan Ruslan, anggota tentera yang terkorban di Lahad Datu, Sabah ketika berada di Masjid 21 RAMD Pangkalan Chepa di sini, hari ini. Rosmah seperti mempersenda hukum dan ajaran Islam.
Saksikan khemah Terbang di Majlis Najib



Tiada ulasan:

Catat Ulasan