Pengikut

Khamis, 7 November 2013

Kes Berat..!!?? :Kalah Jawatan Ketua UMNO Bahagian Kini Bermanja Dengan 'Nomi'

UMNO Bukit Gantang sebelum ini agak gah dengan Dato Rosli Husin_kehulu-kehilir Rosli Husin dengan kereta pacuan 4 roda-nya disekitar Bukit Gantang,beliau sebelum ini jadi Ketua UMNO Bahagian dan juga ADUN Terong.

Namun bagaikan jatuh bangunan dari 14 tingkat dan ditimpa bangunan nasibnya._sudah dipaksa tukar bertanding dalam PRU-13 dari kerusi selamat-nya (DUN Terong) ke DUN Changkat Jering dan tewas ditangan Dato Seri Nizar kemudian yang tebaru Rosli Husin tewas pula bertanding jawatan Ketua UMNO Bahagian Bukit Gantang ditangan Datuk Syed Abu Hussin yang tiba-tiba muncul di Bukit Gantang.
Kenangan Rosli kalah ditangan Syed Hussin
Khabarnya ramai puteri UMNO Bukit Gantang merah biji mata meraung dengan kekalahan Rosli Husin_ini disebabkan desas-desus ada mengatakan puteri UMNO disini amat sayangkan Rosli Husin.

Kini Rosli Husin seperti dah dipinggirkan dari UMNO Bukit Gantang_biasalah dalam UMNO....kalau tiada jawatan maka hilanglah kawan-kawan yang dahulunya dok keliling pinggang....hahaha...

Kesian juga tengok posting-posting Rosli Husin dalam FB-nya sejak kalah tertiarap ditangan Syed Abu Hussin. 

Rosli husin hanya melayan sekor kucing je ceritanya dalam FB..sampai 4-5-6  posting semua pasal kucing yang bernama "Nomi".

Agaknya kini tinggal 'Nomi' saja yang jadi teman rapat dan sudi bermanja dengan Rosli Husin...hahaha...
6.30pagi...Mantan KB UMNO Bukit Gantang dah posting cerita kucingnya menguap...hahaha..
Kucing cuci muka pun di uploadkan...hahaha..


Hai dato takkan tinggal nomi saja yg setia, Dato tetap kawan saya.- Mohd Khiruddin Abdul Halim
Nampaknya macam tu lah. Adat hidup manusia -.Rosli Husin

Berat sungguh keadaan seorang yang berjawatan dalam UMNO bila tewas dalam merebut jawatan...boleh jadi sasau dan sawan rupanya...hahaha...

1 ulasan:

  1. bukan adat manusia Datuk ...tapi adat UMNO...kihkihkihkihkih

    BalasPadam