Pengikut

Selasa, 12 Februari 2013

Jom Tengok..!!! PSY dapat RM 6.2 juta, Najib dapat lecture stand buruk


Terus terang cakap, hanya orang bodoh sahaja yang percaya kedatangan Psy ke sini ditanggung sepenuhnya oleh sebuah syarikat gergasi, Mega Ultimate tanpa pembabitan dari BN dan kerajaan pusat.



Pakatan Rakyat telah pun mempunyai bukti bahawa wang kerajaan digunakan untuk menanggung kedatangan Psy kesini. Laman ini tidak dibenarkan untuk menunjukkan bukti tersebut sekarang kerana ia hanya akan di dedahkan dalam tempoh kempen rasmi Pilihanraya ke-13 nanti.

Menurut dokumen tersebut, kerajaan Malaysia membayar kepada syarikat Mega Ultimate sebanyak USD 2 juta (RM 6.2 juta) sebagai bayaran persembahan Psy, termasuk penginapan anggota rombongannya.

Bayaran ini dibuat dalam 3 peringkat, dengan sejumlah USD 100,000 sebagai bayaran untuk booking, USD 1 Juta untuk bayaran pendahuluan dan bakinya akan dijelaskan setelah Psy selesai mengadakan persembahan nanti.


Apapun lantak p la... Rakyat dah tahu segala pembaziran yang UMNO BN lakukan untuk meraih undi dan Najib pun telah terima imbuhan yang sewajarnya dalam majlis tersebut semalam..."Are you ready for BN...??"- Najib  "No... " - itulah imbuhan yang Najib terima secara tunai semalam...hahaha...

Tak cukup dengan imbuhan "NO" dari pengunjung yang hadir kepada Najib, sebenarnya Najib juga macam dengan segaja dimalukan oleh penganjur program yang gah tersebut. 

Ramai yang tak perasan dengan keadaan lecture stand (Tempat Najib Berucap dipentas) tersangatlah buruk dan daif...sebegitukah standed tempat seorang Perdana Menteri berdiri untuk berucap..?? Besar kemungkinan disengaja untuk menambah malu kepada Najib...hahaha.... 
Klik Gambar untuk lebih jelas : Najib dapat NO...dan  lecturer stand buruk
PSY dapat jutaan ringgit untuk 45minit persembahan
.............................................................


Tiada ulasan:

Catat Ulasan