Pengikut

Jumaat, 15 Februari 2013

Ust Kazim Berceramah Gelak Ketawa Untuk DS Rosmah....Suke Bebenor...!!!


Amboi... suke bebenor Ust Kazim hari ni... Dapat berceramah@berceloteh didepan Hajjah DS Rosmah isteri PM ye...
Khabonye..Hajjah DS Rosmah Mansor hari ini berkesempatan menghadiri Majlis Bacaan Tahlil dan Yassin yang berlangsung di Masjid Sultan Idris Shah Ipoh, pagi tadi.
Tiba DS Rosmah di perkarangan masjid jam 10 pagi, disambut oleh konon-nye kira-kira 2,000 ahli wanita dan puteri UMNO serta beberapa badan bukan kerajaan (NGO) Perak.
Majlis turut dihadiri oleh bini MB Perak, DS Saripah Zulkifli juga Yang DiPertua Badan Amal dan Usaha Isteri Negeri Perak (BAIDURI) serta Ketua Wanita UMNO negeri, Datuk Rusnah Kassim.
Selesai bacaan tahlil dan yasin, Rosmah bersama para jemaah mengikuti kuliah agama yang disampaikan oleh Ustaz  Kazim Elias... Khabornye banyak ketawa dalam ceramah ni...haha.. Riuh rendah ruang masjid dengan hilai ketawa.
Konon-nye Intipati kuliah tersebut menumpukan perihal wanita dan tanggungjawab sebagai isteri dan peranan kaum hawa itu dalam keluarga. Tapi apa ceritanye dengan Hajjah DS Rosmah yang menjojolkan rambut terburai dalam masjid..?? 
DS Rosmah tiba di Perak kerana tugas  me-follow PM  Najib yang merasmikan majlis pelancaran UMNO Tidak Cantik (UTC) pagi tadi dalam program berlainan.
Terjojol rambut: Lain dari yang lain....
Apa-lah yang di-doakan..??
Baca Surah Yassin dengan rambut terjojol
Suka bebenor...Tersenggeh gelak ketawa didepan Ust Kazim...
Ust Kazim menyampaikan Ceramah Celoteh,didepan-nya  Hjh DS Rosmah
Orangni: Teman bukan-nye dengki dengan gelak ketawa suke DS Hjh Rosmah.. Teman musykil dengan fesyen rambut terjojol-nya dalam masjid...Apa komen Tok Mufti Perak..?? Rambut terjojol dalam masjid dan membaca yassin.. 
Apa hukumnya..? adakah Harus disini atau Harus disana..??

2 ulasan:

  1. err,,err,,errr HALALAM la...kata MUFTI

    BalasPadam
  2. rosmah tak dosa kalau tak tutup urat lebih2 lg kalau diperak....mufti bolih halalkan...

    BalasPadam