Pengikut

Ahad, 28 April 2013

Anwar Layak Jadi PM: Umcedel Kasi Najib Gelabah

RAWANG -  Najib Razak dengan gelabah menyifatkan sebagai karut satu tinjauan oleh Pusat Demokrasi dan Pilihan Raya Universiti Malaya (Umcedel), dan menegaskan beliau yakin gila konon-nya Barisan Najis (BN) berada di laluan untuk memenangi Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).  

Najib dengan gelabah biawak berkata beliau tidak setuju dengan kajian Umcedel itu yang menunjukkan beliau berada empat mata di belakang penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menjadi perdana menteri."Saya tidak setuju dengan tinjauan itu (oleh Umcedel).

Kami ada tinjauan kami sendiri tegas Najib yang gelabah....hahaha....

Tinjauan Najib konon-nya menunjukkan Barisan Najis BN berada di hadapan."Saya yakin kita boleh memenangi PRU13," katanya dengan yakin gila kepada pemberita selepas mengadakan pertemuan dengan penduduk Kampung Baru Sungai Terentang di sini hari ini.

Najib mengulas tinjauan itu dibuat awal April melibatkan 1,407 responden yang tinggal di Semenanjung Malaysia.

Sungguh melucukan kenyataan Najib kerana tidak setuju dengan hasil tinjauan tersebut,sebab tiada siapa yang tanya beliau setuju atau tidak setuju...ini adalah tinjauan atau kajian dan keputusan-nya tidak timbul setuju atau tidak....hahaha....
............................................
Gelabah Najib kian ketara
Tinjauan Pusat Demokrasi dan Pilihan Raya Universiti Malaya (Umcedel), itu menunjukkan 43 peratus pengundi berpendapat Anwar layak jadi perdana menteri sementara 24 peratus tidak setuju dan selebihnya tidak pasti.Sementara bagi Najib, 39 peratus pengundi berkata beliau layak menjadi perdana menteri sementara 31 peratus tidak setuju dan 30 peratus selebihnya tidak pasti. - Bernama
Hasil tinjauan DS Anwar  layak jadi PM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan