Pengikut

Selasa, 30 April 2013

Gempar..!!! Serah Borang Pada Najib Masuk UMNO Tapi Berjanji Beri Undi Pada PAS

Adnan Che Ngah

"Saya tak kisah Abg Yan masuk UMNO semula, tapi saya nak Abg Yan janji bagi undi pada calon kita di DUN dan Parlimen pada 5 haribulan nanti " - ujar Timbalan Ketua Cawangan PAS Sungai Bayor Sdr. Adnan Che Ngah (54) kepada Ahmad Zanian b. Shuhor (64) yang dipanggil "Abg Yan" telah isytihar kembali kepada UMNO pada 26 April lalu.


"In sya Allah...saya berjanji akan beri undi kepada calon PAS untuk PRU kali ini" - Balas Ahmad Zanian.

Sumpah dan janji Ahmad Zanian akan beri undi pada calon PAS ini diceritakan sendiri oleh Sdr Adnan kepada Orangni beberapa hari lalu di Sungai Bayor. 

Sdr Adnan mengatakan beliau sendiri ke-rumah Ahmad Zanian atas urusan bukan politik,namun kesempatan itu digunakan Adnan untuk meluahkan harapanya supaya Zanian beri undi pada PAS walaupun kembali pada UMNO.

Alhamdullilah...walaupun Ahmad Zanian sudah masuk UMNO kembali...tapi beliau berjanji akan beri undi kepada calon PAS di DUN Selama dan Parlimen Larut.

Kisah Zanian masuk UMNO klik SINI

Zanian kembali pada UMNO tapi berjanji bagi undi pada PAS
Orangni tak kisah apa kata janji atau sumpah  Zanian kepada Adnan..
Tapi ingat..!!! Segala janji dan sumpah yang telah diberikan,jangan kerana tebal $$$ yang diterima menyebabkan dimakan sumpah dan janji...kita bukan hidup menongkat langit... 
Allah Maha Mengetahui...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan