Pengikut

Khamis, 6 Disember 2012

Ahli UMNO mengupah blogger PR jatuhkan Najib - Orangni bukan orangnya

Benarkah Syaitan yang dikenali akan gunakan Formula jatuhkan Najib untuk menang PRU 13 ?

DAN BENARKAH  SUDAH WUJUD GROuP BLOGGER DALAM PR YANG DIBAYAR OLEH UMNO UNTUK SERANG NAJIB..!!!!

Ini satu persoalan yang serius dan menarik.....hahaha...

Nampaknya ramai-lah dikalangan blogger dalam PR akan dapat habuan dari UMNO...bagi yang sanggup aje la....hahaha..

Aku disini menafikan terlibat dalam perkara ini, aku tidak diupah atau dibayar mana-mana pihak dan tak berminat pun makan upah dari puak Syaitan yang dikenali ini.

Memang hasrat terbesar aku dalam dunia blogger ini hendak jatuhkan kerajaan yang dipimpin Najib, tapi bukanlah Najib semata-mata,malah keseluruhan UMNO BN ingin aku jatuhkan dari tampuk pemerintahan yang ada sekarang ini...(melalui sistem berpilihanraya la....jangan salah anggap pula...hahaha...)

Menurut sumber semua ini berlaku kerana wujud puak didalam UMNO yang merasakan Najib Tun Razak satu liabiliti lantas mahu menjatuhkan Najib atas alasan kononnya dapat mengembalikan peluang untuk BN/UMNO memang PRU 13.

Kalau begitu...memang sah aku bukanlah blogger yang di-idamkan UMNO...hahaha...

Teringat aku sejarah Tun Dr Mahathir melepaskan jawatan konon-nya  untuk membersihkan UMNO dengan melantik Tun Abdullah Ahmad Badawi  dan Adakah langkah serupa..?

Sejarah itu kemudian berlarutan dalam UMNO apabila Tun Abdullah dikorbankan untuk BN/UMNO bertahan pada PRU 12...malangnya UMNO tetap malang disitu...hahaha...

Tun Mahathir dikatakan penyumbang terbesar dalam semua percaturan ini. Syaitan Tua yang dikenali ini sengaja  ujudkan puak dalam UMNO bagi mengubah kepimpinan tertinggi akan dijadikan sebagai satu alasan dan satu keperluan untuk menang BN/UMNO menang besar.

Pendapat aku...lantak p kat depa....hahaha....

Mereka sanggup mengupah musuh mereka sendiri untuk menjerut leher pimpinan tertinggi mereka...siapa agaknya yang mahu menjerut Najib..? Tentu sejarah yang lalu dapat menjawapnya...tentulah orang disebelah Najib sendiri...hahaha....

Kecelaruan dan perpecahan dalam UMNO semakin ketara sekarang ini.

Kepada rakan2 blogger dan facebooker yang sealiran dalam misi menjatuhkan UMNO BN...ayuh..!!! teruskan mengorak langkah..jangan toleh kebelakang lagi....Parti yang diterajui Syaitan yang diKenali wajib kita tumbangkan pada PRU akan datang. ~ Orangni blogspot

2 ulasan: