Pengikut

Selasa, 5 Mac 2013

Isu Lahad Datu: Tuduhan Sandiwara Kerajaan Keji Atau Sandiwara Rosmah yang Keji ?

Tuduhan Peristiwa Di Lahad Datu Sandiwara Kerajaan Perbuatan Keji

Salah satu kenyataan yang mengatakan kejadian di Lahad Datu "Drama"
KUALA LUMPUR - Perbuatan menuduh peristiwa pencerobohan kumpulan bersenjata di Lahad Datu, Sabah sebagai sandiwara kerajaan adalah perbuatan yang cukup keji, kata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.   

Beliau yang sedih kejadian pencerobohan itu telah mengakibatkan lapan anggota keselamatan terkorban, berkata manusia yang tergamak berkata sedemikian adalah mereka yang tidak mempunyai perasaan dan tidak berhati perut.

"Apabila ada kumpulan yang menceroboh bumi Malaysia di Sabah, gugurnya perwira-perwira, kehilangan nyawa, yang paling sedih dan yang menyayat hati saya apabila saya terpaksa pergi ke lapangan terbang untuk menerima jenazah wira-wira negara.- SinarHarian Online.
.............................................
Rosmah Mansor  Berkepit Dengan Najib Ketika Ziarah Perwira Negara Yang Gugur Di Lahad Datu,Sabah dengan rambut terjojol juga perbuatan keji..!!!!
Rosmah sempat berkepit-kepit dengan Najib dikala jenazah salah seorang perwira diusung keluar dari pesawat TUDM...sungguh keji..!!!!

Malas mau komen...lihat gaya Rosmah..Keji tak..???
Orangni: Mengenai tududan sesetangah pihak mengatakan konon-nya yang berlaku di Lahad Datu adalah sandiwara Kerajaan masih dalam perdebatan hangat dan masih dalam penyelidikan awal, benar atau sandiwara rakyat perlu tahu kerana konflik ini telah mengorbankan 8 anggota selama ini.

Akan tetapi perkara-perkara yang boleh di klafikasikan "KEJI" di mata umat Islam tanahair ini dalam siri tragis Lahad Datu ini sebenarnya seperti sudah pun berlaku...

Lihat dan perhatiakan gambar-gambar yang tersebar memaparkan DS Rosmah ketika konon-nya menyambut dan memberi penghormatan terakhir kepada salah satu Jenazah wira yang gugur di Lahad Datu dengan rambut terjojol.

Dimana adap seorang wanita Islam bagi seorang isteri PM dikala menziarahi kematian orang islam..?? 

Mohon pencerahan daripada  Ustaz,Tok Mufti dan Para Ulama UMNO jawapan...Keji atau tidak aksi Isteri seorang PM dengan rambut terjojol dan terburai..?

Sumber berkaitan : Klik Sini


Tiada ulasan:

Catat Ulasan