Pengikut

Sabtu, 9 Mac 2013

Ustazah Midah Doakan Nizar Semoga Bertaubat - Ustaz Kazim Bangga

Sejak beliau menjemput bebebeberapa kali-kali Ustaz Kazim Elias berceramah di sekitar jajahan politiknya di Sungai Rapat Perak dan isu kandungan ceramah Ustaz Kazim telah ditetapkan oleh YB Hamidah unsurkan politik, dilihat YB Dato Hamidah macam dah ditauliahkan menjadi Ustazah Pilihan yang diluluskan Ustaz Kazim Al-Hafrak...hahaha...

Ustazah Jadian Midah dalam Tweet-nya mendokan  YB DS Nizar bertaubat kerana dunia ini sementara je. Midah ni tak henti-henti menbuat konterversi dalam Perak untuk mancari publisiti termurahnya dalam dunia politik yang penuh kehitaman di Perak.

Ustaz Kazim pula sekarang memang mengalak gila berceramah diserata pelusuk negeri Perak dek kerana kat negeri lain dah kurang laku sebab dah tahu tembelang ceramah politik-nya dipentas ceramah ugama. 

Kalau ada jemputan dari luar Perak pun hanya sebilangan amat kecil jumlahnya tidak seperti dulu yang mana jadual Kazim Al-Hafrak amat padat dan sekarag amat kureng.

Tak lama lagi mungkin Ustaz Kazim akan bergandingan dengan Ustazah Midah berkongsi pentas berceramah politik di-atas pentas ceramah ugama.

Terkini dikatakan UMNO Bahagian Taiping dibawah Ketua Bahagianya Dato Shalimin Chivas12  telah menjemput Ust Kazim untuk konon-nya berceramah ugama di tapak pasar malam Kemunting pada pertengahan bulan ini. 

Bagaimanapun sudah menjadi sifat munafik UMNO Taiping yang pakar menyembunyikan penglibatan dalam hal jemput Ust Kazim, dikatakan telah menukar tanggungjawap pengurusan ceramah Kazim ini kepada Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA). Ini pun sebenarnya UMNO BN juga cuma nama-nya saja di munafik-kan...hahaha...
Bukti..!!! Salahsatu banner ceramah politik Kazim Al-Hafrak dikawasan Ustazah  Midah 
Khabarnya semua ketua UMNO Cawangan di Taiping dah dikerahkan  kumpul nama ahli untuk dipunggah upah ke ceramah Kazim Al-Hafrak di Kemunting nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan