Pengikut

Khamis, 7 Mac 2013

Tiba-tiba Kelibat Presiden Uncle Sam Muncul di Sabah..!!??


Macam President USA - Orangni tenung...sejak turun dari pesawat Nuri atau Sikorsky buatan Amerika Syarikat  yang mana Malaysia mengunakan model Nuri ini yang dikeluarkan pada tahun 1961. Bermakna pesawat tua dalam perkhidmatan ATM.

Macam President USA - Apabila Orangni teliti...gambar-gambarnya  bersama anggota ATM yang berunifom lengkap, beliau tersenggeh suka sama macam gaya president USA.


Agak mustahil President USA meniru gaya beliau...tapi kalau kata beliau yang tiru gaya President USA mungkin seluruh rakyat negara ini akan berkata "Betul"...hahaha....

Beliau hanya boleh tiru gaya President USA sahaja secara luaran saja,itu pun 100% dipercayai untuk cari sokongan undi pos dari anggota Keselamatan,maklumlah PRU dah nak dekat...inilah peluang yang ada untuk beliau mempergunakan untuk raih sokongan yang semakin merudum. Mengapa Orangni mengatakan beliau tiru luaran saja..???
2 gambar dibawah mungkin boleh menjawapnya.....hahaha.... 
Salahsatu pesawat  yang digunakan anggota tentera US ke medan perang
Anggota keselamatan negara kita guna pesawat awan tambang murah..???
Orangni menolak kenyataan yang mengatakan bahawa mengunakan pesawat awam sebagai muslihat untuk tidak dikesan oleh musuh,ini kerana anggota tentera yang naik pesawat tambang murah ini semua berunifom lengkap bukan menyamar pakai awam....hahaha....

Nampaknya Najib hanya di APCO-kan untuk meraih sokongan politik saja...tapi dari aspek lain Najib gagal.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan