Pengikut

Rabu, 6 Mac 2013

Penganas Sulu Nafi Itu Gambar Mayat Tenteranya..?

Sumber : FB

Penganas Sulu keluar kenyataan nafi gambar berkenaan adalah mayat Pengganas, kata Pengganas Sulu, ATM tersilap lepaskan Bom dikawasan ATM sendiri & gambar tersebut adalah mayat Anggota ATM/PDRM... 

FAKTA: 

  • 1. Kalau kena bom dari serangan Udara Jet Pejuang, mayat mesti hancur lebur... Kurang2 pun mesti cacat. Mayat dalam gambar berada dalam keadaan sempurna. Pakaian x koyak sikit pun - SEMPURNA pakaian & tubuh badan. 


  • 2. Serangan bom dibuat pada awal pagi Kelmarin dulu (Selasa, 5hb. Mac, 2013)... Keadaan mayat dah kembung2... Secara lojiknya mayat manusia x kan mengembung dalam masa 24 - 48 jam hatta lemas dalam air sekalipun. KESIMPULAN: Mayat dalam gambar bukan mangsa serangan bom. Gua yakin 100% semua jadi mayat sebab kena tembakan dalam kejadian tembak menembak pertama sepanjang Krisis Lahad Datu. 
***Geng jahat kot mana2pun mesti nak cerita hebat dia je...
............................
Sumber berkaitan juga mengatakan Jamalul ketika ditanya  Harian Filipina sebagai berkata."Bom telah digugurkan ke atas mereka tetapi dengan rahmat Allah, bom tidak meletup  tetapi di tersasar sebelah Malaysia," 

Laporan awal berkata bahawa tentera udara Malaysia telah menjatuhkan bom 1km tersasar dan askar Kiram dan mereka semata-mata berdiri  menonton jet pejuang dan tembakan meriam berat ke-atas sebidang  tanah kosong di Kampung Tanduo yang mana mereka duduki sebelum ini.- http://my.news.yahoo.com
.............................

Orangni: Spekulasi atau tanggapan dari berbagai pihak semakin menjadi-jadi berkaitan isu pencerobohan di Lahad Datu Sabah. Ada yang kata Sandiwara,lakonan dan sebagainya.

Semua pandangan berkaitan isu ini akan merungkai segala persoalan dalam kejadian yang dikatakan mengorbankan 8 anggota keselamatan tanahair. 

Apapun memang celaka dan haramjadah sekiranya semua tragedi Lahad Datu ini berlaku dengan agenda dan ber-skrip.

Paling malang dan menyedihkan ialah bagi anggota keselamatan yang terlibat seperti dijadikan pelakon tanpa disedari oleh mereka untuk sebuah sandiwara haramjadah dari Syaitan Yang Dikenali...!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan