Pengikut

Jumaat, 21 Disember 2012

Part 2 Terbongkar Bukti UMNO BN Perak K.O : Isu, Wishlist & Aktiviti UMNO Bukit Gantang Janji Tidak Pernah Ditepati

Isu, Wishlist & Aktiviti UMNO Bukit Gantang P- 059
( Penilaian ini dibuat oleh UMNO BN)

Isu Dalaman:
  • 1. AJK UMNO BN Bukit Gantang  tidak komitmen
  • 2. Masaalah ADUN-ADUN UMNO BN yang tidak mengambil berat masaalah rakyat, (Contoh) ADUN lompat yang dipuja UMNO Dato Osman Jailu tak buat kerja.
  • 3. Janji-janji yang dijanji tidak ditepati.     
Isu Dalaman UMNO BN di-parlimen Bukit Gantang jelas menunjukan pergolakan memang berlaku dalam pimpinan UMNO BN Bukit Gantang. 

AJK UMNO BN Bukit Gantang dilihat lumpuh dan permasaalah rakyat dikawasan tidak di-ambil tahu serta ditambah lagi dengan YB Changkat Jering Osman Jailu yang langsung tak buat kerja... Nampaknya katak belaan UMNO Perak sibuk kira projek agaknya...hehehe....



Aktiviti Pembangkang ( Pakatan Rakyat la tu...hahaha...) dan aktiviti UMNO BN di Bukit Gantang yang disenaraikan jelas membuktikan UMNO BN jauh kebelakang dalam melaksanakan aktiviti di kawasan. 


Pakatan Rakyat Bukit Gantang disenaraikan 5 aktiviti yang dicatitkan oleh UMNO BN walaupun sebenarnya banyak lagi yang takut dipaparkan..hahaha. 

Aktiviti  BN Bukit Gantang tiada disenaraikan lansung aktivitinya dikawasan dicatitkan dan hanya di katakan  Ketua Bahagian YB Rosli Husin ( ADUN Terong) saja yang kerja kuat di kawasan.

Piiiiraah..!!!! ini satu lagi pembohongan dalam penilaian yang dibuat oleh UMNO BN khususnya UMNO BN Perak. 

Sebab baru-baru ini konon-nya YB Rosli dianugerahkan Kawasan yang paling aktif di Perak oleh Zambry Kadir adalah pembohongan besar,sebab aktivitinya yeeelek....kosong,...hahaha.... ( Sila Lihat Gambar dibawah )
Inilah culaan@penilaian yang dilakukan UMNO BN Perak. Janji-janji yang tidak PERNAH ditepati..hahaha..



Orangni:  Isu, Wishlist & Aktiviti UMNO BN untuk parlimen lain di Perak akan di update kemudian dalam Part 3 yang akan datang...hahaha....

2 ulasan: