Semarak-kan kebajikan hulur pada yang memerlukan ini

Semarak-kan kebajikan hulur pada yang memerlukan ini

Pengikut

Khamis, 13 Disember 2012

Peringatan: JUMPA SAMPAH BAGI TAU RAJA AHMAD

Dah tak ada kerja....macam tu lah Adun Kubu Gajah, Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin Raja Omar.

Kerana selonggok sampah tepi jalan kat kampung Sungai Dendang di DUN Kubu Gajah pun Raja Ahmad kalut  panggil wartawan untuk dibuat cerita dan dimasukan dalam slot berita.

Ini semua sebab nak publisiti murah...sebab sampah dapat muka masuk surat khabar...hahaha...

Bukan salah menegur sikap penduduk kalau tabiat suka buang sampan merata-rata, tapi wajarkah Raja Ahmad panggil wartawan semata-mata cerita sampah yang dilihatnya.

Inilah yang dikatakan warga media arus perdana dijadikan balaci UMNO...nanti Raja Ahmad jumpa taik tepi jalan pun dipanggil wartawan...hahaha...

Sepatutnya panggil-lah orang kampung kat situ buat gotong-royong bersihkan tempat tu atau panggil semua JKKK kampung atau ahli UMNO kutip sampah tu...hahaha....sebab UMNO memang sampah pun...hahaha...

UMNO....UMNO.....semakin sewel semuanya...wakil rakyat yang dipilih rakyat jadi Pemerhati Sampah....

Peringatan untuk penduduk Kubu Gajah: "JUMPA SAMPAH BAGI TAU RAJA AHMAD"


Raja Ahmad cari publisiti sampah..hehehe..

1 ulasan:

  1. Eh, ada lg YB ni. Lm x dgr berita, kat pru bru muncul.Bertuahnya rakyat larut-matang dpt wakil rakyat yg cukup byk berjasa. Hrp naik lg nm wakil umno dlm pru akn dtg.

    BalasPadam