Pengikut

Sabtu, 15 Mac 2014

MH370 dan Anwar Ibrahim

...........
Anwar Ibrahim adalah ikon demokrasi secara meluas popular dan bekas Timbalan Perdana Menteri yang didakwaan atas tuduhan liwat dilihat oleh ramai rakyat Malaysia sebagai penganiayaan politik. 
 Ahli politik  mengatakan ianya kempen, pencabar utama untuk parti pemerintah Malaysia, (Anwar Ibrahim) adalah mangsa kempen memburuk-burukkan yang sudah lama berjalan dan telah menghadapi tuduhan yang direka-reka. 
Kapten Shah, yang dianggap telah menghadiri perbicaraan dalam jam Putrajaya sebelum terbang, adalah dianggap marah dengan keputusan itu. 
Rakan sekerja telah memberitahu penyiasat juruterbang veteran adalah seorang aktivis sosial yang lantang dan kuat dalam sokongannya terhadap Ibrahim. 
Penyiasat berkata: 'Kami sedang mengkaji teori bahawa kepercayaan politik Zaharie mungkin jadi satu faktor. Terdapat sensitiviti yang besar sekitar ini tetapi kami tidak mampu untuk tidak meneruskan sebarang sudut dibawa kepada perhatian(siasatan) kami. ' 
 http://www.dailymail.co.uk/news/article-2581817/Doomed-airliner-pilot-political-fanatic-Hours-taking-control-flight-MH370-attended-trial-jailed-opposition-leader-sodomite.html#ixzz2w6J5u4z4
Nota Orangni: Semakin tak tau apa nak cakap,nak komen,nak soal atau nak tanya... sebab macam berskrip pula dilihat semua ini.... adakah #MH370 akan diseret ke isu politik tanahair yang sudah dibusukan oleh UMNO BN sejak sekian lama..??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan