Pengikut

Isnin, 19 Mei 2014

Gempar..!!! : PRK Bukit Gelugor dikatakan aman Terbongkar di PRK Teluk Intan [ Video dan Gambar Pendedahan ]

PRK Bukit Gelugor berjalan aman dan PRK Teluk Intan bermula dengan kekecohan...
Ini mereka..Penyokong Umno BN bersama ketua macai tertinggi mereka..
Tunjuk penumbuk: Ini gaya mereka samseng mereka bersama sorang lagi ketua macai tertinggi mereka
Ini persembahan samseng mereka yang mereka tunjukan pada umum...
Gaya samseng pemuda Umno BN..Jantan dan Betina
Dan dibawah ini klip video sepanjang 2:38 yang dirakam semasa proses penamaan calon bagi P076 Teluk Intan hari ini 19 mei.

Ketika proses penamaan calon berjalan,segelintir penyokong BN bertindak menyerang pasukan polis yang sedang bertugas serta memaki hamun polis pada durasi  2:00 Polis.

Saksi dan teliti pada durasi 2:00:

mp pasir salak
Ahli Parlimen Pasir Salak tiba dilokasi pergaduhan dan penyokong samseng yang aku yain pemuda Umno munafiun mmengadu kepada Ahli Parlimen Pasir Salak bahawa konon-nya Polis tolak mereka di-ikuti perkataan "POLIS PU*i mak..."oleh penyokong samseng Umno munafikun kepada anggota Polis yang bertugas disitu.



Benarlah PRK Bukit Gelugor dikatakan aman kerana tiada puak jahiliah dari Umno BN bertanding dan PRK Teluk Intan menjadi kecoh dengan ada calon mereka bertanding.

*Persoalan...adakah pihak Polis akan berdiam diri tanpa sebarang tindakan terhadap pemaki-pemaki samseng Umno ini...kalau tiada bukti...lens kamera Orangni rasa banyak yang dok ambil gambar sepanjang pergaduhan tersebut....siap ada klip video lagi...hahaha....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan