Pengikut

Ahad, 25 Januari 2015

Kazim Elias perlekeh surat mengenai hukum Allah kerana tulisan

Kazim...Kazim...Kazim....
Paku dulang paku serpih la hang ni...
Nak perlekeh surat dari seorang yang tanya tentang hukum Allah pun kau perlekeh kerana kesilapan perkataan konon-nya silap...
Meh aku nak periksa tulisan hang pula Kazim...

Kesian.. Nak sebut hudud pun x betul, nak sebut wajib pun tersasul.. Pi ngaji lagi la.. Sy penyokong hudud utk dilaksanakan di Malaysia, pendirian sy sgt jelas dr dulu, bukan kejap x kejap jadi.Nak sebut alim ulamak pun pi tulis ali ulamak apa cerita? Surat ni sy dapat ketika bersalam selepas habis ceramah di Kulim.. Kesian sungguh orang ni....Nasihat sy pi ngaji lagi n selalulah dgr ceramah agama.
X - ini apa maksudnya..??
Pi - ini apa maksudnya..??
ngaji - ini apa maksudnya..??
Sy - ini apa maksudnya..??
Sgt - ini apa maksudnya..??
- ini apa maksudnya..??

Hoi...sendiri pun tulis tak betul..nak perlekeh tulisan orang...hahahaha... Inilah ustak pujaan UMNO Munafikun,cakap tak serupa bikin...

Penulis surat yang bagi kat kamu (Kazim) mungkin tak berpendidikan tinggi...tapi soalannya ada tinggi nilainya berbanding sikap kamu (Kazim) yang ternyata ada sikap sombong,riak dan tolol kerana kekenyangan mentedarah segala yang dibagi oleh UMNO Munafikun selama ini.

Mai tengok sejarah kemunafikan cakap tak serupa bikin Si Kazim dalam video kat bawah ni...
Ini banner ceramah Kazim atas pentas UMNO Munafikun Bukit Gantang...apa ke bute ke mate kome...hahaha...






1 ulasan:

  1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    BalasPadam