Pengikut

Rabu, 7 Mac 2012

Kerana kantoi..!!! Blog UMNO Perak Today mohon maaf bagi pihak Zambry – Isu BR1M

Berkaitan isu mengenai konon-nya PAS Kemunting telah meminta dan memaksa ahlinya (PAS) memberi   sebanyak 15 peratus daripada penerimaan duit  Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M.Ternyata semua ini hanya fitnah jahat yang telah disangkal oleh YDP PAS Taiping semalam [ Klik Sini ].

Isu ini mula dimainkan oleh blogger Taiping Central yang kononya blog harapan Melayu,tapi hakikatnya Taiping Central hanya perosak minda melayu dengan sumber penyebar fitnah.
Isu ini kemudian dijawap dengan kenyataan didada akbar oleh Zambry Kadir yang tanpa usul periksa akan kesahihan bukti dan sumber [ Sini ]. Sehinggakan Zambry Kadir keluarkan kenyataan yang berunsur fitnah seolah-olah mengiyakan kenyataan Blogger Perosak Melayu Taiping Central yang ternyata ianya fitnah jahat,kotor dan jijik.

Kerana sudah terkantoi....Hari ini 8 Mac 2012 - Blog UMNO Perak “The Portal Perak Today” konon-nya mengambil jalan tengah dengan menyatakan sekiranya Dr Zambry tersalah cakap harap beliau dimaafkan. Perak Today juga menegur krebiliti blogger Taiping Central mengenai bahan sumber yang boleh dipertikaikan.

Senang cakap…kerja Penipu,Pembohong dan Pemfitnah ( 3P ) ni usah diamalkan…hahaha…Tengok sekarang dah kantoi...!

Keratan akbar Sinar  8 Mac 2012 mengenai YDP Taiping jawap isu BR1M


Saksikan penjelasan dan jawapan untuk fitnah UMNO

Hari ini Portal Perak Today dah mohon maaf bagi pihak Zambry Kadir.....kome Taiping Central camana..???

Apapun OrangNi nak bagi tahu…nasib baik la pihak yang di fitnah tak hantar surat cinta makhamah kepada Taiping Central.…hahaha…

OrangNi sebenarnya memang berharap sesangat pihak yang difitnah membuat laporan kepada pihak berkaitan dan mengambil tindakan menyaman terhadap pihak yang gemar dengan budaya fitnah ini.. Bior Thumpo Hauop kome…hehehe..


Udah le Zambry dipanggil MB Mahkamah..Bloggernya pun nanti dipanggil Blogger Mahkamah…!!! 


Isu ini di -ibaratkan seperti angkara Blogger UMNO yang membuat fitnah...Zambry pula terpaksa 
menjadi kambing hitam..


2 ulasan:

  1. Salam,,,
    Tuan empunya blog,, mohon link kan blog http://separuhjingga.blogspot.com/ di blog tuan,, Blog tuan saya dah link dalam blog saya.. Terima kasih.

    BalasPadam