Pengikut

Ahad, 18 November 2012

Aku berterima kasih kepada Media Prima TV3

Buat pertama kali aku berterima kasih kepada TV3 kerana menyiarkan doa hancurkan UMNO BN dalam buliten jam 8 malam 18 Sept 2012.

Alhamdullillah...aku berkesempatan menga'aminkan doa tersebut dari kejauhan dihadapan TV....

Jika boleh Media Prima TV3 mengulang siar rakaman mendoakan "Hancur UMNO BN" ini berulang-ulang kali,setiap hari,setiap jam dan setiap masa...agar ramai rakyat negara ini boleh menga'minkan doa tersebut.

Kerana ramai dikalangan rakyat yang tidak dapat berpeluang hadir ke muktamar diKelantan seperti aku...sekurang-kurangnya dengan tersiarnya rakaman doa tersebut dapat meramaikan lagi memohon kehancuran UMNO BN.

3 ulasan:

  1. Ahad, 18 November 2012

    NIK AJIS PERLU BERTAUBAT SEMENTARA SEMPAT!!!
    10:10 PTG ALOQ LALOQ NO COMMENTS
    Aloqlaloq tak pelik bila nik ajis kata tak salah doakan kemusnahan dan kecelakaan untuk umno. Kata nik ajis, boleh doakan kalau musuh islam. Yang peliknya apakah karpal singh yang terang2 kata langkah mayat dia dahulu sebelum laksanakan hudud, nik ajis anggap bukan sebagai musuh Islam.

    Nik Ajis jugak ada mempersoalkan umno tinggalkan islam dalam pelembagaannya, maka umno bukan lah parti Islam. Dalam kata lain nik ajis sesenang je berkata yang orang umno ni bukan Islam. Bahasa kasar lak nik ajis kata umno ni kafir le.

    Dulu pernah orang pas menafikan pernah mengkafirkan orang. Sekarang ni nik ajis dah sahkan perkara itu memang berlaku. Semua orang tau.

    Lidah bercabang pas dalam beberapa hal ini, aloqlaloq boleh ungkapkan sebagai kenyataan puak khawarij. Perbuatan mengkafirkan umat Islam dengan asas jugdement yang senget benget menunjukkan ciri2 khawarij pas.

    Pas berat sebelah dalam setiap tindakannya. Musuh yang nyata dan jelas yang memusuhi Islam tidak disentuhnya. Mungkin atas alasan Putrajaya perlu ditawan dahulu.

    Kenyataan puteri liberalisme, Nurul Izzah langsung tak mau disentuh pas. Sedangkan maksud Izzah tu penuh dengan onak ranjau dan merbahaya anak2 orang Islam jika diaplikasi oleh pakatan rakyat. Kenapa pas selalu tidak mahu mencari kebenaran. Bukankah mencari kebenaran itu dituntut dalam agama??

    Aloqlaloq memang dah jadi tak pelik dengan pemikiran nik ajis. Nik ajis mungkin telah dijentik telurnya oleh rakan pakatan seperti karpla singh atau anwar.

    Sudah tiba masanya pas meninggalkan nik ajis dan kenyanyukan nya untuk mendapat putrajaya. Nik ajis perlu disedarkan dan diminta bertaubat sementara sempat.

    BalasPadam
  2. Komen anda menjadi salah satu sebab UMNO wajib dihancurkan.....hahaha......

    BalasPadam
  3. Bayangkan setiapkali berita ini disiarkan, berapa juta orang sedang meng 'amin' kan..... Alhamdulillah. Ingatan kepada TV3 DAN YANG SEKUTU DENGANNYA TERUTAMANYA KERAJAAN ZALIM..... doa itu khusus untuk kehancuran 'PARTI' BN BUKAN UNTUK 'ORANG-ORANG' YANG PERNAH MENGUNDI UMNO/BN. Terima kasih juga kepada Berita Harian yang menulis penuh doa dibacakan itu untuk dibaca semula oleh orangramai..... Takbir.....!!!

    BalasPadam