Pengikut

Khamis, 10 Januari 2013

Negara bakal dilucahkan sekali lagi oleh Syaitan Yang Dikenali dengan fitnah video hangat 28 saat



Setelah beberapa siri melucahkan pemikiran rakyat dinegara ini yang didalangi puak UMNO BN seperti isu vedio Trio Datuk T dan sebagainya.

Nampaknya puak Syaitan yang dikenali ini tak henti-henti membuat kerja jijik dengan memfitnah para pemimpin Pakatan Rakyat dengan mengunakan tektik vedio lucah sebagai senjata mereka.

Terkini didapati dalam beberapa blog dan portal dari lidah Syaitan yang dikenali mengeluarkan posting yang mengatakan terdapat sebuah vedio hangat 28 saat di Pulau Pinang.

Buat permulaan sekarang para blogger dan cybertrooper UMNO BN seolah-olah buat tertanya-tanya...siapa boleh sahkan.? siapa punya angkara..? siapa individu tersebut..? Ini semua soalan yang sengaja dibuat-buat dan kemudian meletuplah di Youtube dan akhirnya masuk lah cerita lucah dalam TV3 suku...hahaha....

Sebagai permulaan siri fitnah lucah untuk kali ini diserkap konon-nya melibatkan pemimpin PKR ,seorang lelaki Melayu yang merupakan seorang rakan karib Ketua Umumnya,DS  Anwar Ibrahim. kalau tidak silap panggilan mesranya ialah “Chot”.

Menurut posting dari blog pemuja Syaitan yang dikenali video tersebut telah tersebar dengan meluas di Pulau Pinang menerusi kedai-kedai telefon bimbit di mana para “tauke” kedai serta pekerja-pekerja yang rata-ratanya Cina DAP sudah maklum mengenai video “panas” itu.

Apa la nak jadi dengan anakbangsa negara ini, sudah tentu slot video hangat dan kisah lucah ini dimainkan didada TV seperti TV3 dan RTM yang sememang-nya menjadi Pak Turut kepada UMNO BN. Siapa la pulak pelakon yang diupah UMNO untuk siri fitnah lucah kali ini..
Fitnah Lucah senjata UMNO BN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan