Pengikut

Rabu, 18 Disember 2013

Bodohnya Kini Melayu UMNO (Gred A)

Orangni nak story-mory kisah Melayu Bangang Bangsat Langau Biru yang dok sokong kenaikan berbagai harga serba maknenek dari kerajaan Najib 46% UMNO Munafikun AL - BN Lahanat.

Nak tanya lah satu soalan, kepada pecacai UMNO Munafiq yang dilabelkan sebagai langau biru yang dok hurung najis bontot Najib dan Rosmah , hangpa semua macam admin FB Mamat Kodiang dan seangkatan dengan-nya ada berapa juta harta dalam simpanan..?? Sampai berlambak jenis kenaikan pun hangpa sokong..? 

Dari kenaikan harga minyak,harga gula,harga ayam,takrif lertik dan TOL bakal naik semua hangpa dok sokong juga. Apa jenis kebodohan hangpa semua..???

Setakat jadi macai UMNO dalam FB apakah korang dah kenyang perut buncit dibagi makan oleh UMNO Munafiq..?? Lainlah macam para blogger upahan yang dah buncit perut mentedarah upah seperti cikgu Najmy blogger Taipingmalu yang dah memang azali jadi macai UMNO Munafiq tegar.

Yang jelas puak-puak langau biru ni jadi macam yahudi mabuk todi dikota London...apa taknya, apa saja tindakan kerajaan UMNO Munafiq buat,terutamanya menaikan kos sara hidup rakyat mereka akan sokong tanpa guna akal waras_sebab dah mabuk todi.

Kadang-kadang kesian juga dengan tahap fikiran dari kepala otak hangpa ni...macam tak boleh berfikir langsung antara baik dan buruk untuk rakyat,sedangkan hangpa tu pun rakyat juga macam Orangni juga.

Puak-puak langau biru yang busuk ni selalu nak salahkan PR,hinggakan kenaikan harga barang dan sebagainya dituduh sebagai pembalasan terhadap PR yang dok hentam Najib dan Rosmah_apa punya bahlol..!!!

Sebelum ni kalau dari bolg upahan UMNO Munafiq terutamanya blog TaipingMali akan salahkan DAP jika isu berkaitan dengan harga dan penguna_Nah...!!! TOL mau naik....salah DAP juga ke..?? Salah PAS ke..? Salah PKR ke...?? atau salah tangan hangpa yang p pangkah dacing sengget..??? Hahaha....

Kalau kerana ejek-kan atau kutuk-kan kepada Najib dan Rosmah dijadikan sebab semua rakyat terima pembalasan harga naik..... Macai-macai UMNO Munafiq memang berada di gred "A" dalam berfikir dan berhujah sama macam menteri-menteri hangpa yang banggang pada gred "AAA".
Admin FB macai UMNO gred A

Tiada ulasan:

Catat Ulasan