Pengikut

Khamis, 19 Disember 2013

Inilah Ketua penipu yang sanjung macai

Antara petikan kata-kata Najib Razak sebelum PRU 13 yang lalu...

Najib terpekik terlolong macam kena sawan menjaja omongan kelentong, macai-macai UMNO BN terpaku,terpegun dan terpesona dengan lalak-kan Najib... 

Hakikatnya selepas PRU 13 jelas sekali Kerajaan UMNO/BN 1M'sia dibawah Najib  amat kuat menipu dan mungkir janji.

Akhirnya tuduh pihak lawan sedangkan pertuduhan itu adalah hak mutlak UMNO/BN sendiri.

Contoh terbaik AKU JANJI UMNO/BN tol akan diturunkan secara berpringkat-peringkat dalam tempoh 5 tahun ..


Akhirnya jadi apa???

Bukannya turun tetapi naik secara mendadak!!!!

Kepada macai UMNO sila baca balik cakap-cakap kelentong presiden UMNO hangpa kat link dibawah ni:

http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/najib-kerajaan-bn-tak-pandai-nak-tipu-rakyat/

http://www.sinarharian.com.my/politik/najib-bn-tak-tipu-rakyat-1.134159

http://www.hmetro.com.my/articles/2013011804391720130118043917/Article/


2 ulasan:

  1. Sapa kata Najib mungkir janji?
    Saperti kata Ketua Pengarah MACC jika bodoh dan cuai apa perbuatan pun tak jadi jenayah atau salah.
    Jadi jelaslah Najib ni bodoh dan cuai sebab ahli dan penyokong Umnob tak pernah kata dia bersalah atau lakukan jenayah.
    Terang terang menipu pun tak salah dan terus disokong.
    Jerit kahulu kahilir 'HIDUP MELAYU",tapi hakikat Melayu makin layu.

    BalasPadam