Pengikut

Isnin, 21 April 2014

Gempar..!!! [Gambar] Mazidur dan Ahli UMNO Selangor sedang mandi-manda di KTM Serdang

Keratan FB Friends of BN - Barisan Nasional- Banjir di hadapan KTM Serdang sekarang. Sudahlah air kena catu, banjir melimpah. Mereka janji akan menyelesaikan masalah banjir, tapi apa kerajaan Selangor buat?.
Ada nampak Mamat Mazidur dengan ahli UMNO tak dalam banjir tu....hahaha...

Nampak sangat kebodohan UMNO BN...hahaha... 

Memang kerajaan Selangor tak buat apa dengan banjir kilat tu untuk masaalah catu air kat Selangor,sebab air banjir kilat tu bukan-nya boleh selesaikan masaalah catu air..bahlol betul UMNO Munafiqun ni...hahaha...
Apakata UMNO BN ajak Mamat Mazidur pegi mandi-manda kat kawasan banjir kilat tu..kot-kot boleh cerdik sikit...sebab baru-baru ni Mamat Mazibur tu mengamuk nak mandi kat rumah MB Selangor sebab benggang kes catu air. Khabarnya Mazidur siap ke rumah MB tersebut untuk merealisisikan hajat nak mandinya..tapi sekadar berani depan pintu pagar utama saja...hahaha....

Betul-lah pepatah masakini mengatakan "Hanya yang tak cerdik saja ada dalam UMNO"

** Kebetulan tadi ada orang tanya aku dalam hujan (Tepen Hujan Petang tadi) - " kenapa catu air di beberapa tempat,sedangkan hujan turun dengan lebat..."
Aku jawap - " Ibarat negara kita ni, konon-nya kaya dan aman...tapi kenapa kos sara hidup tinggi".

Moral: Catu air ini dugaan Allah, mungkin selama ini rakyat ramai yang membazir (air) rahmat dari Allah dan beban sara hidup rakyat tinggi adalah kerana sikap membazir mereka2 yang diamanahkan oleh rakyat...contohnya sewa beruang panda RM25 juta....kan membazir tu... Jadi turunlah kita pada 1 mei ini,untuk bantah pembaziran dan penindasan kerajaan Rejim UMNO Munafiqkun..




1 ulasan:

  1. catu air ini sajer diteruskan walaupun air dah cukup.....nak sabotaj selangorlah tu oleh sisyabas nie.......

    BalasPadam