Pengikut

Isnin, 2 Julai 2012

Dato Fauzi akan berhadapan ujian politik dari UMNO Bukit Gantang..?


Ceramah Perdana bertajuk Hijrah Menuju Putrajaya bakal berlangsung di Taman Berkat Simpang Taiping,anjuran PAS Cawangan Taman Berkat Parlimen Bukit Gantang pada 6 Julai 2012 ini adalah salahsatu siri ceramah penerangan yang pernah dianjurkan sebelum ini oleh PAS Cawangan Taman Berkat. Dalam ceramah kali ini akan membariskan penceramah yang terdiri daripada Ust Idris Hj Ahmad(AJK PAS Pusat),Dato Arif Sabri Abd Aziz(Mantan ADUN UMNO Pahang,Sdr Aspan Alias(Blogger/Veteran UMNO) dan Dato Hj. Fauzi Shaari (Mantan Pengarah JSJ PDRM) selaku penceramah utama malam tersebut.

Dalam siri-siri ceramah yang berlangsung disini sebelum ini dapat dilihat kerja-kerja tidak cerdik yang dilakukan bagi menghalang program dari diteruskan dilakukan oleh orang-orang UMNO disini[ klik sini].
Menurut sumber disini hari ini mendakwa pihak UMNO di sini sudah mula mengumpul tandatangan penduduk setempat sebagai menyokong misi membantah ceramah pada 6 July 2012.

Nampaknya orang-orang UMNO Bukit Gantang semakin gelisah dengan kerancakan program PAS yang sentiasa mendapat sokongan yang makin bertambah...

Mungkin juga sebagai medan ujian buat Dato Fauzi yang baru menyertai perjuangan PAS. Segala rintangan dan halangan dalam rencam politik wajib ditempuhi Dato Fauzi jika mahu jadi politikawan yang berjiwa besar dan jika mahujadi orang besar dalam politik..untuk jadi pemimpin besar dalam perjuangan PAS kebanyakanya akan melalui berbagai keperitan...kena fitnah,kena gas pemedih mata,dikasari,dihina dan macam-macam lagi adalah asamgaram dalam menentang kezaliman UMNO BN...bukan sekadar berstatus tinggi dalam pangkat atau hanya sekadar naik pentas berceramah....yang dibawah adalah anda dan anda pun mesti jadi macam mereka yang dibawah dalam misi perjuangan.....hahahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan