Semarak-kan kebajikan hulur pada yang memerlukan ini

Semarak-kan kebajikan hulur pada yang memerlukan ini

Pengikut

Selasa, 27 November 2012

[Gambar] Perjuangan UMNO diberkati, basi dan seksi

Nilailah sendiri 3 gambar yang dirakam semasa Persidangan Agong UMNO 2012 yang  terbaru semalam.
Ini kira OK... Semoga Allah  Memberkati Perjuangan UMNO

Ini sudah mula pelik dah... Shahrizat memakaikan tengkolok kat kepala jantan pulak.
Mana adat yang dipakai pun  aku tak tau...hahaha...

Perjuangan Melayu Sejati UMNO menjadi Basi...hahaha...

Ini sudah dikira KO.....selingan artis yang berpakaian begitu seksi membuat persembahan ketika Majlis Anugerah Nadi Negara 2012 Anjuran Pergerakan Wanita UMNO Malaysia..Islam Wasotiyyah ke macam ni? Mengaku parti yang memelihara agama, tetapi peradabannya amat jauh berbeza...


UMNO ni macam siaran TV kat Malaysia setiap hari...bermula dengan bacaan Al-Quran dan ditengah-tengahnya penuh dengan perkara maksiat dan penghujung ada nyanyi lagu Negaraku...tapi UMNO lebih hebat lagi,bermula dengan lakonan nampak baik ,tengah dan akhir penuh dengan Maksiat,maksiat,maksiat.......

Wajarlah UMNO di Doakan Hancur oleh seluruh rakyat Malaysia...


1 ulasan:

  1. persidangan lanun2 malaysia yang terus memperbodohkan melayu yang merelakan diri diperbodohkan sampai mampos!!!!!

    BalasPadam